اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123625759

در مراسم افتتاح سی و چهارمین فروشگاه شهروند مطرح شد

احداث فروشگاه شهروند در تمام مناطق 22 گانه

کد: 13950623123625759

http://goo.gl/eoR4Me

، تهران , (اخبار رسمی): براساس دستور شهردار تهران احداث فروشگاه شهروند در تمامی مناطق 22 گانه را در دستور کار قرار دادیم و این موضوع در جهت کمک به تأمین معیشت شهروندان مطرح است.

احداث فروشگاه شهروند در تمامی مناطق 22 گانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه شهروند ، اکبر علوی مدیرعامل این فروشگاه در مراسم افتتاحه فروشگاه شعبه جنت آباد اظهار کرد: این فروشگاه در منطقه 5 تهران با هدف تأمین کالاهایی با قیمّت مناسب برای شهروندان این منطقه به بهره برداری رسید. 

وی با اعلام این که براساس دستور شهردار تهران احداث فروشگاه شهروند در تمامی مناطق 22 گانه را در دستور کار قرار دادیم، افزود: این موضوع در جهت کمک به تأمین معیشت شهروندان مطرح است.
مدیرعامل فروشگاه شهروند با بیان این که در این فروشگاه به مناسبت دهه ولایت تخفیفات ویژه ای تا 50 درصد، در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ارائه خدمات به شهروندان در محله جنت آباد که در سطح طبقاتی متوسطی قرار دارند از جمله أهداف راه اندازی این فروشگاه است .وی با تاکید بر این که این فروشگاه با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است،گفت: فروشگاه های شهروند با توجه به نیاز اهالی مناطق مختلف شهر احداث می شوند. 

همچنین در این مراسم شهردار منطقه 5 با اعلام این که از دلائل احداث این فروشگاه ارائه خدمات به أقشار مختلف منطقه جنت آباد است، افزود؛ عمده سکنه منطقه در طبقه متوسط قرار دارند.

وی افزود: کاهش بارترافیکی، سهولت درسترسی و ارائه اجناس مرغوب از جمله دلائل احداث این فروشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدماتی کالای شهروند

سال تاسیس شرکت خدماتی کالای شهروند: 1373 اولین فروشگاه: شهروند بیهقی واقع در میدان آرژانتین موضوع فعالیت: ارائه و تأمین خدمات کالا و مایحتاج شهروندان حوزه فعالیت: تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه