اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134885759

خرید از فروشگاه شهروند در تمام کشور ممکن شد

کد: 13950703134885759

https://goo.gl/c8dA1O

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند گفت: با رونمایی از فروشگاه مجازی شهروند، امکان خرید از فروشگاه شهروند برای تمام کشور فراهم شد.

خرید از فروشگاه شهروند امکان پذیر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه های شهروند ، اکبر علوی در مراسم رونمایی از دستاورد جدید فروشگاه شهروند با بیان این که امروز رشد چشمگیر خریدهای اینترنتی بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز با رونمایی از فروشگاه مجازی شهروند مردم عزیز میهنمان در هر کجای کشور که باشند می توانند از فروشگاه شهروند خرید کنند.
وی با اشاره به آدرس سایت این فروشگاه مجازی، خاطر نشان کرد: شهروندان برای خرید اینترنتی از سایت فروشگاه مجازی شهروند به آدرس www.shahrvand.ir مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند و به سبد خود أضافه کنند.
مدیرعامل فروشگاه های شهروند ادامه داد: از دیگر راه های خرید از فروشگاه مجازی شهروند این است که شهروندان می توانند با شماره گیری 0214858 سفارش خود را ثبت و تحویل بگیرند.
وی با اشاره به مدت زمان تحویل کالاهای سفارشی، گفت: در تهران شهروندان می توانند کمتر از 2 ساعت کالای سفارشی خود را تحویل بگیرند و در سایر نقاط کشور تا 72 ساعت تحویل صورت خواهد گرفت.
علوی با بیان این که با خرید بالآی 50هزار تومان، تحویل رایگان خواهد بود، ادامه داد: در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده، بازپس گرفته می شود و رضایت خریدار حاصل خواهد شد.
این مسئول با اعلام این که ما باید به گونه ای عمل کنیم که انگیزه برای خرید اینترنتی إیجاد کنیم، افزود: در فروشگاه های واقعی تا 50 درصد تخفیف و در فروشگاه مجازی نیز بسته به میزان خرید مشتریان، تخفیفاتی اعمال می شود.
علوی با بیان این که ما رقابت سالمی با فروشگاه های مجازی دیگر، خواهیم داشت، تصریح کرد: قیمّت بهتر، کیفیت برتر و رفتار مناسب تَر ما را در مقایسه با فروشگاه های مجازی پیشرو خواهد کرد.
وی با اعلام این که بالغ بر 60 هزار کالا در فروشگاه های شهروند موجود است، گفت: در فروشگاه مجازی نیز بیش از 10 هزار کالا وجود دارد که انشالله روز به روز افزایش خواهد یافت.
این مسئول در ادامه با اشاره به أهداف این فروشگاه مجازی، خاطر نشان کرد: دسترسی سریع و آسان به محصولات، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، کاستن از ترافیک شهر، تلطیف و کاهش آلودگی هوا از جمله أهداف مورد نظر ما بوده است.

25درصد اقتصاد آینده به حوزه IT اختصاص خواهد داشت
در ادامه این مراسم، متخصص فناوری اطلاعات و ارتباطات با اعلام این که 25درصد اقتصاد آینده به حوزه IT اختصاص خواهد داشت، إظهار کرد: فروشگاه مجازی شهروند اولین سرمایه گذاری شهروند و شهرداری تهران در حوزه IT است.
دکتر علی اکبر جلالی در مراسم رونمایی از فروشگاه مجازی شهروند، گفت: شهرداری تهران در این حوزه بسیار توانمند عمل کرده است. پدر فناوری اطلاعات ایران با بیان این که سیاست های کلی برنامه 5ساله ششم توسعه باید در این حوزه اعمال شود، افزود: اقتصاد مقاومتی در حوزه فناوری اطلاعات نقش کلیدی دارد.
جلالی با بیان این که شهروند باید تفاوت فروشگاهی خود را در رقابت با سایر سایت های مجازی، ارتقا دهد، افزود: باید از الگوهای موفق سایر کشورها و نیز مدل انبارداری و فروش کشورهای دیگر استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدماتی کالای شهروند

سال تاسیس شرکت خدماتی کالای شهروند: 1373 اولین فروشگاه: شهروند بیهقی واقع در میدان آرژانتین موضوع فعالیت: ارائه و تأمین خدمات کالا و مایحتاج شهروندان حوزه فعالیت: تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه