اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122886113

بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه‌های شهر

امروز هوای مشهد ناسالم است

کد: 13950623122886113

http://goo.gl/oWVEOt

، مشهد , (اخبار رسمی): هم‌اکنون به جز ایستگاه ماشین ابزار که در خارج محدوده شهری قرار دارد، سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط ناسالم قرار دارند.

امروز 23 شهریور، هوای مشهد ناسالم است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی، کیفیت هوای شهر مشهد با عدد شاخص 115 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
 مقایسه غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که بر غلظت ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون و منواکسید کربن افزوده و از غلظت سایر آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است.
هم‌اکنون به جز ایستگاه ماشین ابزار که در خارج محدوده شهری قرار دارد، سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط ناسالم قرار دارند. بیشترین بار آلودگی هوا از ایستگاه خیام جنوبی با عدد شاخص 161 گزارش شده که در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
با توجه به این شرایط، توصیه می‌گردد افراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و از شهروندان تقاضا می‌شود حتی‌المقدور از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست