اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123316113

طی 2 سال گذشته محقق شد

عدم تخریب ارتفاعات از سوی افراد سودجو

کد: 13950623123316113

http://goo.gl/HqT8Tw

، مشهد , (اخبار رسمی): در حوزه نظارت با هرگونه زمین‌خواری و کوه‌خواری در ارتفاعات و حریم به شدت مقابله شده و در این راستا اکیپ‌های مشترکی با آستان قدس رضوی و اداره کل راه شهرسازی تشکیل شده است.

عدم تخریب ارتفاعات از سوی افراد سودجو

به گزارش اخبار رسمی ، مدیر ارتفاعات جنوبی شهر مشهد گفت: در طی 2 سال گذشته که مدیریت شهری مشهد فعالیت‌های خود را در حوزه حریم و ارتفاعات به شدت افزایش داده، خوشبختانه دیگر هیچ تخریبی در ارتفاعات توسط افراد سودجو صورت نگرفته است.
محسن شریعتی اظهار کرد: مدیریت حریم و ارتفاعات از سال گذشته در شهرداری مشهد تشکیل شد و عمده فعالیت‌های ما راهبردی و سیاست‌گذاری در حریم و ارتفاعات جنوبی شهر مشهد بوده است.
وی افزود: در حوزه نظارت با هرگونه زمین‌خواری و کوه‌خواری در ارتفاعات و حریم به شدت مقابله شده و در این راستا اکیپ‌های مشترکی با آستان قدس رضوی و اداره کل راه شهرسازی تشکیل شده است.
مدیر ارتفاعات جنوبی شهر مشهد بیان کرد: در طی 2 سال گذشته که مدیریت شهری مشهد فعالیت‌های خود را در حوزه حریم و ارتفاعات به شدت افزایش داده، خوشبختانه دیگر هیچ تخریبی در ارتفاعات توسط افراد سودجو صورت نگرفته است.
شریعتی گفت: در بحث سیاست‌گذاری نیز انجام مطالعات و تصویب طرح‌های ارتفاعات و زیرساخت‌های حریم برای وضعیت کاربری‌ها مورد توجه بوده است.
وی ادامه داد: برای پهنه جنوبی شهر مشهد که شامل 90 درصد از ارتفاعات می‌شود، فضای سبز تعریف شده که شهرداری برای آن مطالعات کمربند سبز را نیز تهیه کرده و کارگروه امور زیربنایی ارسال شده به کمیسیون ماده 5 می‌رود و دیگر بعد از آن هیچ کاربری دیگری در ارتفاعات غیر از فضای سبز رخ نمی‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه