اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123350029

شعبه بیمه "ما" افتتاح و راه اندازی شد

توسعه صنعت بیمه در استان خراسان جنوبی

کد: 13950623123350029

http://goo.gl/aVV710

، تهران , (اخبار رسمی): در جهت خدمات رسانی سریع، مناسب و دقیق بیمه گری و همچنین گسترش شعب و در دسترس مشتری بودن، شرکت سهامی بیمه "ما" در استان خراسان جنوبی شعبه خود را افتتاح و راه اندازی کرد.

بیمه ما بیرجند

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما"، مراسم افتتاح شعبه بیرجند با حضور جناب آقای امیرحسین قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار، جناب آقای علی فتاحی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی،جناب آقای شفیعی مدیر محترم امور شعب، جناب آقای رادسعید مدیر محترم بازاریابی و فروش، ریاست محترم بنیاد برکت استان، مدیر بانک ملت استان و معاونین وی، روسای محترم شعب بیمه های استان خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران ارشد ستادی و نمایندگان شبکه فروش و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جناب آقای امیرحسین قربانی معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار ، در آیین افتتاح شعبه بیرجند اعلام کرد: شبکه فروش شرکت بیمه "ما" از سهامداران، مردم و بیمه گذاران تشکیل شده به طوری که این مشارکت به انتخاب نامی همچون "ما" منتهی شده است.

وی ادامه داد: "ما" بودن یعنی تفکری برای مدیریت و "ما" شدن تفکر روز مدیریتی دنیا به شمار می رود. به منظور تحقق اهداف تدوینی در صنعت بیمه کشورمان، معتقدیم که بالاترین دارایی سازمان، پرسنل و مشتریان هستند.

معاون محترم شبکه فروش و توسعه بازار افزود: وجود سهامداری همچون بانک ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت یکی از نقاط قوت بیمه "ما" می باشد و در امر بازاریابی توجه به حقوق مصرف کنندگان و اطلاع رسانی دقیق و شفاف سرلوحه فعالیت ها قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ما

شرکت بیمه ما در تاریخ 13 تیرماه 1390 به ثبت رسیده و در تاریخ 15 تیرماه 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت ا ز بیمه مرکزی ایران در یافت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه