اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123746113

با بهره‌برداری از خط 2 قطار شهری مشهد محقق می شود

اتصال حاشیه به متن شهر مشهد

کد: 13950623123746113

http://goo.gl/UOEc3u

، مشهد , (اخبار رسمی): در سال جاری بخش عمده‌ای از حاشیه‌نشینان با رفاه و سرعت بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و در واقع حاشیه به متن شهر متصل می‌شود.

اتصال حاشیه به متن شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،  محمد کمال سرویها   درباره توسعه فضاهای ورزشی در شهر مشهد اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم و قالب توجه مدیریت فعلی شهری توسعه فضاهای ورزشی به خصوص در حاشیه شهر مشهد بوده است.
وی افزود: در گذشته تنها 10 سالن ورزشی توسط مدیریت شهری در شهر مشهد به بهره‌برداری رسیده بود اما تنها در 3 سال گذشته با تفاهم‌نامه‌ای که با سپاه پاسداران به امضا رسید، 45 سالن ورزشی در شهر مشهد و به ویژه حاشیه شهر به بهره‌برداری رسیده است.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد در مورد ساخت مسجد نیز بیان کرد: متأسفانه با ساخت و ساز بی‌رویه در مناطق مختلف شهری ما با کمبود مسجد مواجه بودیم و با طرحی که حجت‌الاسلام قرائتی ارائه دادند ساخت 110 مسجد مورد توجه مدیریت شهری مشهد قرار گرفت که خوشبختانه درحال حاضر در 85 مسجد نماز برپا شده است.
سرویها تصریح کرد: یکی از موارد مورد توجه ما در شورای چهارم دسترسی راحت مردم حاشیه شهر به وسایل حمل‌ونقل عمومی بوده که خوشبختانه با احداث خط 2 قطار شهری مشهد در سال جاری بخش عمده‌ای از حاشیه‌نشینان با رفاه و سرعت بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و در واقع حاشیه به متن شهر متصل می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه 45 سالن ورزشی طی 3 سال گذشته به بهره‌برداری رسیده، گفت: با احداث خط 2 قطار شهری مشهد حاشیه شهر به متن شهر متصل می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه