اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124125408

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

به دنبال حضور در آسیای جنوب شرقی هستیم

کد: 13950623124125408

http://goo.gl/IFSOXt

، تهران , (اخبار رسمی): ‌با توجه به فعالیت بانک تجارتی ایران و اروپا، به‌دنبال حضور در آسیای جنوب شرقی نیز هستیم ضمن اینکه این بانک سهامدار یک بانک اروپایی به نام «بانک تجاری ایران و اروپا» هستیم که مقر آن در اروپا است.

بانک صنعت و معدن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت ومعدن، علی اشرف‌افخمی مدیر عامل این بانک ‌گفت: این بانک به‌دنبال توسعه فعالیت‌های برون مرزی است و ما سهامدار یک بانک اروپایی به نام «بانک تجاری ایران و اروپا» هستیم که مقر آن در اروپا است.

وی افزود: این بانک در پنج ماه گذشته 5/ 5 میلیارد یورو تنها در اروپا جابه‌جا کرده که در گذشته ما باید 10 تا 11 درصد بابت انتقال این پول کارمزد پرداخت می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این رقم به زیر نیم درصد رسیده است، گفت: پرداخت 10 تا 11 درصد کارمزد، هزینه زیادی بود که به کشور تحمیل می‌شد، اما صرفه‌جویی زیادی را از این محل به دست آورده‌ایم که این هم از نتایج برجام است.

وی افزود: مانده تسهیلات بانک صنعت و معدن از 21 هزار میلیارد تومان به 31 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و تا پایان سال این رقم به 40 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی درخصوص سایر راه‌های تامین مالی بانک اعلام کرد: به‌کارگیری اوراق مرابحه در رشته‌هایی که کم‌ریسک‌تر هستند وصکوک از جمله روش‌های دیگر تامین مالی است که در بانک بررسی می‌شود.

افخمی‌ با اشاره به اینکه از سال گذشته واحد بانکداری صنایع کوچک و متوسط را در بخش صنعت و معدن راه‌اندازی کردیم، گفت: این واحد از امسال کار خود را توسعه داده است؛ به‌طوری‌که به 712 واحد، 970 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است که البته مصوبات، بیشتر از این رقم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه