اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124336101

نمایشگاه منبت و معرق در فرهنگسرای ملل

کد: 13950623124336101

http://goo.gl/pHk9tX

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه منبت و معرق آثار استاد حمیدرضا مهرپرور از تاریخ 21 تا 27 شهریور ماه در نگارخانه فرهنگسرای ملل برپا می شود.

نمایشگاه منبت و معرق در فرهنگسرای ملل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ در این نمایشگاه بیش از 20 اثر تابلو با چوبهای متفاوت و صدف و عاج فیل با موضوع طبیعت و مضامین انسانی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

استاد حمیدرضا مهر پرور موفق به کسب 5 دوره مقام برتر و برگزیده نمایشگاههای صنایع دستی کشور و دریافت مهر اصلت یونسکو شده است همچنین وی موفق به دریافت 15 لوح تقدیر از نمایشگاههای هنری و نشان درجه یک از شورای ارزشیابی انقلاب فرهنگی شده است .

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند در تاریخ یادشده از ساعت 9 تا 20 به نشانی بلوار صدر، خیابان قیطریه ، بوستان قیطریه ، فرهنگسرای ملل مراجعه کنن و یا با شماره تلفن 22671718 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش