اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124346101

«چار چامه» در فرهنگسرای اشراق

کد: 13950623124346101

http://goo.gl/TYhHf2

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرهنگسرای اشراق، سلسله نشست های ادبی " چارچامه " را جهت گسترش وترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با موضوع" دفاع مقدس" برگزار می کند.

«چار چامه» در فرهنگسرای اشراق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای اشراق ؛ این برنامه با مشارکت کانون شعر اشراق روز پنج شنبه 25 شهریورماه ساعت 18 برگزار می شود.
" چارچامه " به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از شاعران مطرح از جمله کامران رسول زاده و بهزاد زرین پور برگزار می شود.

علاقه مندان به شعر می توانند به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره فرهنگسرای اشراق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77354735 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها