اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124406101

در فرهنگسرای سرو به نمایش در می‌آید

هفت دقیقه تا پاییز

کد: 13950623124406101

http://goo.gl/Sbsmyx

، تهران , (اخبار رسمی): در چهارمین نشست «سینما گپ» فیلم «هفت دقیقه تا پائیز» به کارگردانی علیرضا امینی چهارشنبه 24 شهریور نمایش داده می شود.

"هفت دقیقه تا پاییز"

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، «سینما گپ» با هدف نمایش آثار مطرح سینمای ایران و گفت‌وگوهای بعد از تماشای فیلم‌های اجتماعی روزهای چهارشنبه در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

فیلم "هفت دقیقه تا پائیز" داستان مردیست که با خانواده‌اش برای سفر کاری همسرش به شمال می‌روند و در راه تصادف می‌کنند و دخترش سارا براثر تصادف فوت می‌کند... مریم می‌خواهد از فرهاد طلاق بگیرد ...

در این فیلم هدیه تهرانی، حامد بهداد، محسن تنابنده، خاطره اسدی، بهشاد شریفیان و ... حضور دارند. "هفت دقیقه تا پاییز" در هشت رشته در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین بازیگر مرد، بهترین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند روز چهارشنبه 24 شهریور ساعت 10 به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر، بعد از پارک ساعی، ساعی دوم مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر