اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124700042

از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود

آموزش500 مدیر برتر ایران در سطح جهانی

کد: 13950623124700042

http://goo.gl/7zQAlA

، تهران , (اخبار رسمی): دوره تخصصی برای آموزش 500 مدیر صنعتی در سطح جهانی در ایران برگزار می شود.

آموزش 500 مدیر برتر ایران در سطح جهانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایدرو ، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت:‌ این دوره براساس تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزار می شود و اجرای آن به سازمان مدیریت صنعتی واگذار شد.

منصور معظمی با بیان اینکه در تعاملات بین المللی هستیم نیازمند مدیرانی هستیم که توانایی های مدیریتی و دانش و بینش لازم را داشته باشند ، تا بتوانیم از فرصت های ایجاد شده پس از برجام به نحو مطلوب استفاده کنیم، افزود: این دوره در کلاس جهانی با 100 نفر شروع خواهد شد و در ادامه به 500  نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این دوره آموزشی شرکت کنندگان باید حداقل 5 سال سابقه کار مدیریتی داشته باشند و 13 ویژه و شایستگی مدنظر را باید داشته باشند.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ادامه از امضای 4 قرارداد خودرویی با شرکای خارجی تا پایان امسال خبر داد و گفت : قرارداد یک شرکت خودروساز خصوصی هم با آلمانی ها در مرحله نهایی قرار دارد.

معظمی اظهار کرد: برجام یک فرصت طلایی است که باید از آن استفاده کرد و در این راستا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه دو خودروساز داخلی قراردادهای خود را با شرکت‌های پژو سیتروئن نهایی کرد و تا پایان امسال نیز با خودروسازان مطرح آسیایی و اروپایی قراردادهایی امضا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کیفیت خودرو داخلی نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است و بر اساس اهداف تعیین شده موظفیم تا کیفیت تولید خودرو در کشور را به گونه‌ای ارتقا دهیم که از استانداردهای مناسب برخودار باشد، افزود: موظفیم به خودروسازان اعلام کنیم این استانداردها را رعایت کنند و در این راستا با خودروسازان معتبر و صاحب نام مشارکت کنند.

معظمی بیان کرد: هم‌اکنون سهم دولت در خودروسازی ‌های داخلی از نظر تولید 13درصد، از نظر ارزش هفت درصد و از نظر ظرفیت 14.5 درصد است.

در ادامه نشست مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی نیز گفت : موسسه شریک سازمان مدیریت صنعتی در این زمینه یک موسسه عالی تجارت بین المللی و معتبر جهانی است و به شرکت کنندگان دو نوع مدرک یکی از سوی این موسسه و یکی از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعطا می شود.

محمدی افزود: این دوره شامل چندین بخش است و دوره های تئوری به صورت کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار می شود و به صورت نرم افزارهای شبیه سازی شرکت کنندگان در موقعیت چالش قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه مدیریت شایسته سطح جهانی در یک فرآیند بلند مدت اتفاق می افتد و ما بستر آنرا فراهم می کنیم افزود : مدت دوره 10 ماه پیش بینی شده و حدودا 32 واحد درسی را شامل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید