اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124785811

برگزاری 60 اردوی درطرح آفتابگردان

کد: 13950624124785811

https://goo.gl/xCaMUE

، تهران , (اخبار رسمی): در پنجمین جشنواره آفتابگردان9 هزار نفر/اردوی درون شهری آموزشی -تفریحی برگزار شد

برگزاری 60 اردوی درطرح آفتابگردان

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، مسعود حبیبی ،بااعلام این خبرگفت: امسال در برگزاری جشنواره آفتابگردان تلاش کردیم تا با بهره گیری از تجربیات دوره های گذشته، برنامه های بهتری برای فرزندان هلال احمری تدارک ببینیم.
اجرای برنامه های آموزشی
وی ادامه داد: مهمترین ویژگی پنجمین جشنواره آفتابگردان این بود که در کنار برنامه های تفریحی و سرگرم کننده، برنامه های آموزشی نیز اجرایی شد تا کودکان متناسب با فضای اردوها، تحت آموزش های لازم نیز قرار گیرند.
رئیس سازمان جوانان تصریح کرد: از ویژگی های دیگر جشنواره این بود که تمام برنامه ها به فراخور سن و جنسیت بچه ها برنامه ها طراحی شده بود و اردوها در شش رده سنی، جنسیتی در مدت 5 هفته و برای هر رده 10 اردوی متفاوت برگزار شد که در مجموع 60 اردو - کلاس آموزشی و تفریحی (9 هزار نفر – اردو) برای این عزیزان درنظر گرفته شد.
نظارت مربیان تربیتی، پرورشی و دانشگاهی در جشنواره
حبیبی با اشاره به نظارت مربیان تربیتی، پرورشی و دانشگاهی در این جشنواره گفت: با کمک این عزیزان، هماهنگی شرکت کنندگان در اردو و بحث مراقبت از آنان به خوبی انجام شد و طی این مدت مشکلی به وجود نیامد.
وی با تاکید براینکه هدف از برگزاری اردوها، برخورداری کودکان و نوجوانان از یک فضای شاد و فرهنگی- آموزشی است، افزود: از همه همکارانی که در اجرای پنجمین جشنواره آفتابگردان، همکاری و مشارکت کردند به ویژه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر و اداره رفاه سپاسگزارم.
طرح هایی برای تکریم کارکنان جمعیت هلال احمر
رئیس سازمان جوانان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای آفتابگردان، براساس توصیه های رئیس جمعیت هلال احمر صورت گرفت تا به این ترتیب کارکنان ستادی جمعیت، تکریم شوند. باتوجه به اینکه بسیاری از همکاران ما در ایام تابستان نیز مشغول خدمت رسانی هستند، سازمان جوانان به عنوان متولی کودکان و نوجوانان در جمعیت هلال احمر، برنامه های متنوعی از جمله طرح تابستانه شوق رویش و پنجمین جشنواره آفتابگردان را امسال اجرایی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]