اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125114889

با قطعه ای به اندازه یک سکه

وسایل خود را از راه دور ردیابی کنید

کد: 13950624125114889

https://goo.gl/Zra60r

، نیشابور , (اخبار رسمی): امروز قطعه ای را به شما معرفی می کنیم که هنگام گم شدن وسایل شخصی همچون کبف پول،دوچرخه یا ماشین بتوانید با کمک گوشی هوشمند موقعیت وسیله خود را به راحتی ردیابی کنید.

ردیاب به هنگام سرقت

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24،  تلفن همراه و دوچرخه ها هدفی آسان برای دزدها هستند. خوشبختانه ،تکنولوژی به کمک ما آمده است و زندگی را برای مجرمان و سارقان سخت تر کرده است.برای مثال شما با نصب برنامه های کاربردی در گوشی آیفون خود هنگام سرقت یا گم شدن گوشی خود می توانید دستگاه ios  خود را ردیابی کنید.

بر روی دوچرخه ها قفل هنوز هم لازم است.اما یک دستگاه که به وسیله شخصی شما نصب یا برای نمونه در ماشین شما جاساز می شود، هنگام گم شدن یا سرقت،یک سرویس ردیابی را فراهم می کند.

دستگاه  ردیاب چیست؟
 یک دستگاه کوچک و ردیاب که به اندازه یک سکه است با نام trace و در جایی از وسیله شخصی مثل کیف پول،ماشین یا دوچرخه نصب می شود.نرم افزار مربوطه نیز در گوشی هوشمند نصب می شود.این نرم افزار با سیستم عامل Android  و ios  سازگاری دارد.

این ردیاب چگونه کار می کند؟
تنها با خرید این ردیاب و نصب مخفی آن در وسیله،نرم افزار رایگان مخصوص را در گوشی خود نصب می کنید و به محض گم شدن یا سرقت وسیله خود،ردیابی  را آغاز می کنید.

هزینه این ردیاب چقدر است؟
شاید شما فکر کنید این وسیله گران قیمت است.اما شما با پرداخت حدودا 27 دلار می توانید صاحب آن شوید.همچنین با خرید دو ردیاب،یکی را رایگان دریافت کنید.

استفاده دیگر از این ردیاب؟
تا حالا اتفاق افتاده کیف خود را گم کنید؟!یا ماشین خود را در جایی پارک کنید و فراموش کنید؟با کمک جاساز کردن این ردیاب کوچک و از طریق گوشی هوشمندتان به راحتی می توانید کیف پول و ماشین خود را ردیابی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح