اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125395761

بهره برداری خط سه مترو تهران تا پایان سال

کد: 13950624125395761

https://goo.gl/UCs2Zc

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل متروی تهران با اعلام پیشرفت مترو تهران در این دوره از مدیریت شهری گفت: طبق قولی که داده یم هر ماه یک ایستگاه مترو را افتتاح می کنیم.

بهره برداری از خط سه مترو تهران تا پایان سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مترو ، هابیل درویش در مراسم افتتاح ایستگاه مترو شهید قدوسی که با حضور معاون حمل و نقل ترافیک و مسئولین شهری برگزار شد، اظهار کرد:امروز خدارا شکر می کنم که 104 ایستگاه مترو تهران به بهره برداری رسید که این ایستگاه به نام شهید بزرگوار شهید قدوسی نام گذاری شده است. وی با اشاره به ویژگی های این ایستگاه، گفت: ایستگاه شهید قدوسی دارای یک پست برق و 12 دستگاه پله برقی است که همگی نصب و راه اندازی شده اند.

وی افزود: این ایستگاه 11 هزار متر زیر بنا دارد که 130 میلیارد تومان برای ساخت وساز آن هزینه شده است.به گفته مدیر عامل مترو تهران همه این هزینه از  طریق شهرداری تهران تامین شده است. 

وی با اشاره به این که با افتتاح این ایستگاه 25 تا 30 هزارنفر به مسافران مترو اضافه خواهد شد، گفت: باید از تمامی مهندسان و کارگران گمنامی که خالصانه در زیر زمین فعالیت می کنند، تقدیر کرد. درویش باتشکراز مردم در زمان ساخت و ساز این ایستگاه گفت: طبق قولی که به شهردار تهران دادیم هر ماه یک ایستگاه مترو را افتتاح می کنیم.

 مدیرعامل متروی تهران با تاکید بر اتمام خط 3 مترو تهران تا پایان سال گفت: تا قبل از پایان امسال خط 3 مترو تهران که یکی از کامل ترین خطوط خط مترو است به بهربرداری می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه