اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126006101

به مناسبت روز شعر و ادب برگزار می‌شود

«سر حلقه شوریده‌سران» در باغ‌موزه هنر ایرانی

کد: 13950624126006101

https://goo.gl/FNNGNB

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت محمدحسین شهریار، ویژه‌برنامه «سر حلقه شوریده سران» با حضور شاعران صاحب‌نام معاصر، جمعه 26 شهریور ساعت 18 در باغ‌موزه هنرهای ایرانی برگزار می‌شود.

«سر حلقه شوریده‌سران» در باغ‌موزه هنر ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در تقویم روز 27 شهریورماه به‌عنوان روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت سید محمدحسین شهریار نام‌گذاری شده است. به همین مناسبت در ویژه‌برنامه «سر حلقه شوریده سران» علاوه بر تجلیل از خانواده مرحوم شهریار از خانواده زنده‌یادان مهدی اخوان ثالث، محمد قهرمان، حسین منزوی و قیصر امین‌پور نیز تجلیل خواهد شد.
همچنین در این مراسم از پنج استاد شعر صاحب‌نام معاصر؛ خسرو احتشامی هونه‌گانی، محمدعلی بهمنی، بهاءالدین خرمشاهی، علی معلم دامغانی و سید علی موسوی گرمارودی  تجلیل خواهد شد.

ویژه‌برنامه «سر حلقه شوریده سران» 26 شهریور از ساعت 18 تا 22 در باغ‌موزه هنر ایرانی به نشانی؛ میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکتر حسابی، شماره‌ 30 برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب