اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126614889

چگونه خریدی امن داشته باشیم

استعلام گوشی قاچاق با یک کلیک

کد: 13950625126614889

https://goo.gl/8vD06V

، نیشابور , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه های صاحبان گوشی همراه این است که آیا به ازای پرداخت هزینه برای خرید گوشی همراه،کالایی که تحویل می گیرند اصل است یا کالای قاچاق.

استعلام گوشی قاچاق

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، با توجه به نطارتی که گمرک و مرزبانی بر مرزهای کشور دارد،اما همچنان سودجویان کالای قاچاق با تمهیدات خود روزانه کالای قاچاق بسیاری را وارد کشور می کنند.در این میان بازار گوشی های قاچاق با توجه به سودی که برای وارد کنندگان گوشی قاچاق دارد،بخش عمده بازار قاچاق را از آن خود کرده است.یکی از دغدغه های صاحبان گوشی همراه این است که آیا به ازای پرداخت هزینه برای خرید گوشی همراه،کالایی که تحویل می گیرند اصل است یا کالای قاچاق. کالایی که با داشتن ظاهری شبیه جنس دلخواه،اما از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

گمرگ ایران با راه اندازی سامانه استعلام گوشی قاچاق وارد عمل شد تا مانع سودجویی های جنس قاچاق شود.این طرح یکی از مقدمات طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه می باشد و هنوز در ایران راه اندازی نشده است.به زودی هموطنان عزیز با ارسال شماره سریال IMEI گوشی های هوشمند خود به شماره پیامک 30008887 می توانند از مشخصات گوشی خود استعلام بگیرند تا از قاچاق بودن یا نبودن گوشی همراه خود اطمینان حاصل کنند.

 توجه کنید که این طرح هنوز به طور رسمی در ایران آغاز نشده است.دراین میان مواظب موبایل فروشی هایی که گوشی خود را به دلیل قاچاق نبودن گران می فروشند،باشید! البته نسخه‌ای از این سامانه بر روی وب‌سایت گمرک قرار گرفته است.هموطنان عزیز برای دریافت استعلام گوشی قاچاق می‌توانند به نشانی epl.irica.ir مراجعه کنند.

برای استعلام گوشی سرقتی از کدام سامانه کمک بگیریم
سامانه همیاب24 برای اولین بار در ایران با فراهم کردن بستری مناسب به کمک خریداران گوشی همراه و صاحبان موبایل فروشی ها آمده است !خریداران با کمک استعلام گوشی سرقتی  که کاملا رایگان است،خریدی امن را تجربه خواهند کرد.

همچنین با بیمه کالای نو  و با درج اطلاعات گوشی خود مانع فروش گوشی توسط دزدان به موبایل فروشی ها شوید.موبایل فروشی ها با استعلام کالای سرقتی در یافتن دزد تلفن همراه شما به شما کمک خواهند کرد!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]