اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126654889

فرزندان خود را نظارت کنید

دستگاه هایی جذاب برای ردیابی کودکان

کد: 13950625126654889

https://goo.gl/l5XJEQ

، نیشابور , (اخبار رسمی): به لطف پیشرفت در تکنولوژی GPS ردیابی کودکان با کمک مچ بند،ساعت های جذاب و دستگاه های قابل حمل کوچک به امری ساده و مفید تبدیل شده است.

نظارت فرزندان با ردیاب

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، 
دراین گزارش شما را با ردیاب هایی آشنا می کنیم تا والدین بتوانند به کمک آنها فرزندان خود را ردیابی کنند.به لطف پیشرفت درتکنولوژی GPS ردیابی کودکان با کمک مچ بند،ساعت های جذاب  و دستگاه های قابل حمل کوچک به امری ساده و مفید تبدیل شده است.

ساعت های هوشمند برای ردیابی
با کمک سیستم GPS  تعبیه شده در این ساعت های هوشمند شما می توانید موقعیت دقیق فرزند خود را از طریق نرم افزاری که در گوشی های هوشمندتان نصب می شود ردیابی کنید.همچنین از امکانات جالب برخی از این ساعت های هوشمند اتصال به تلفن همراه است که فرزند می تواند در مواقع ضروری به شماره های از پیش تعیین شده،تماس فوری برقرار کند.

در ادامه چندنمونه را به شما معرفی خواهیم کرد.

ردیاب برای کودکان فیلیپ 2
همراه با فناوری GPS، GSM و Wi-Fi است و به عنوان یک دستگاه ردیابی والدین قادر خواهند بود تا موقعیت مکانی کودک خود را ردیابی کنند.این ساعت هوشمند سازگار با سیستم عامل androidو ios است.

trackerLineable
یکی از گزینه های مقرون به صرفه با قیمت فقط 10 دلار است. ضد گرد و غبار و مقاوم بودن در برابر آب به علاوه دارای عمر باتری طولانی بدون نیز به شارژ مجدد از ویژگی های جذاب این ردیاب است.

My Buddy Tag

 از فناوری بلوتوث به جای GPS استفاده می کند.ضد آب است و درانواع رنگ ها موجود است.تا فاصله 80-120 فوت خارج از منزل را ردیابی می کند.

دستگاه ردیاب جیبی Amber Alert

در مورد آخر به شما دستگاه ردیاب را معرفی می کنیم.این دستگاه کوچک جیبی دارای فناوری GPS فقط 7CM است.باتری لیتیوم آن تا 40 ساعت با یک بار شارژ کارایی دارد.این دستگاه در جیب کودک قرار می گیرد و والدین با کمک مرورگر  یا نرم افزار تلفن همراه، کودک خود را ردیابی می کنند.همچنین با هر دوسیستم عامل Android و ios سازگاری دارد.به هنگام دور شدن از فاصله 500 فوت تا منزل به والدین هشدار می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس