اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126946113

امروز 25 شهریور ماه

هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است

کد: 13950625126946113

https://goo.gl/fqKnGq

، مشهد , (اخبار رسمی): براساس گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی، امروز 25 شهریور ماه جاری هوای مشهد ناسالم است.

هوای مشهد ناسالم برای گروه‌های حساس است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بر اساس آخرین اطلاعات واصله از ایستگاه‌های سطح شهر کیفیت هوای شهر مشهد با عدد شاخص 116 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
مقایسه غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که به غیر از آلاینده ازن بر غلظت بر غلظت سایر آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است. هم‌اکنون به جز ایستگاه‌های ماشین ابزار و خاقانی سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط ناسالم قرار دارند. بدین صورت که بیشترین بار آلودگی هوا از ایستگاه خیام جنوبی با عدد شاخص 157 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها و مابقی ایستگاه‌ها در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس می باشد.
توصیه می‌گردد افراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و از شهروندان تقاضا می‌شود حتی‌المقدور از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری نمایند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه