اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625127085371

بانک مرکزی پاسخ داد

شیوه استخدام و وام دهی در بانک ها

کد: 13950625127085371

https://goo.gl/S3A5tN

، تهران , (اخبار رسمی): بانک مرکزی اعلام کرد مسائل مربوط به استخدام، نقل و انتقال، حقوق و دستمزد از امور داخلی بانک ها و موسسه های مالی است.

استخدام

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این نهاد نظارتی پولی و مالی در پاسخ به درخواست هایی درباره استخدام در بانک مرکزی یا دیگر بانک ها آورده است: بانک مرکزی کارکنان خود را از طریق آزمون و پس از درج آگاهی در جراید تامین می کند.

همچنین استخدام در بانک ها به تشخیص بانک درباره نیاز به رشته تحصیلی مرتبط، گذراندن مراحل آزمون های استخدامی و گزینش منوط است.

بانک مرکزی در پاسخ به درخواست هایی درباره اعطای تسهیلات بانکی تاکید کرد: بانک های کشور در چارچوب ضوابط و مقررات قانون عملیات بانکی مبادرت به اعطای تسهیلات از منابع داخلی خود می کنند و تصمیم گیری درباره پرداخت تسهیلات در دایره وظایف مدیران عامل است.

بر این اساس افراد می توانند درخواست خود برای دریافت تسهیلات را از طریق بانک های عامل و ترجیحا نزد بانکی که حساب آنان در آنجا متمرکز است، پیگیری کنند و چنانچه تقاضای آنان به کسب مجوز یا تایید بانک مرکزی نیازی داشته باشد، بانک عامل نسبت به آن اقدام می کند.

بانک مرکزی تاکید کرده است این بانک فاقد سازوکار قانونی معرفی افراد برای دریافت تسهیلات است و با توجه به اختیار بانک ها، مراتب به طور مستقیم از طریق بانک های ذیربط پیگیری می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه