اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127435492

تکمیل گارانتی موبایل و تبلت با بیمه

کد: 13950627127435492

https://goo.gl/M71MhD

، تهران , (اخبار رسمی): اگر هنگام خرید گوشی موبایل و تبلت دقت داشته باشیم و کالایی را انتخاب کنیم که گارانتی مطمئنی داشته باشد نصف راه را برای محافظت از ابزار هوشمند خود رفته ایم،

وقتی گارانتی شامل خرابی گوشی موبایل و تبلت نمی شود!

به گزارش روابط عمومی شیپور،اکثر ما یک گوشی موبایل و تبلت داریم که کارهای روزانه و ارتباطات اجتماعی خودمان را با استفاده از آن ها مدیریت و برنامه ریزی می کنیم و خلاصه به کارهای خودمان می رسیم. اما ممکن است بعد از مدتی اتفاقی برای گوشی موبایل و تبلت ما بیافتد، مثلا باتری آن خراب شود، صفحه آن بشکند، یا ای سی شارژ آن دچار شکستگی شود و خیلی از اتفاقاتی که برای این ابزار هوشمند می افتد و کارکرد آن ها را یا به طور کلی مختل می کند یا برای مدتی از کار می اندازد و اگر تجربه این اتفاق را داشته باشید می دانید که چقدر نداشتن این وسایل برای مدتی هر چند کوتاه سخت است و بسیاری از کارهای روزانه را عقب می اندازد و در بهترین شرایط باید تا درست شدن آن جاگزینی برای گوشی موبایل یا تبلت خراب شده تان پیدا کنید.
اگر هنگام خرید گوشی موبایل و تبلت دقت داشته باشیم و کالایی را انتخاب کنیم که گرانتی مطمئنی داشته باشد نصف راه را برای محافظت از ابزار هوشمند خودمان رفته ایم، اما گارانتی ها و ضمانت نامه ها قید و شرط های بسیاری برای تعمیر یا جایگزینی قطعه خراب شده در گوشی موبایل و تبلت دارند که خیلی از اوقات شامل خرابی ابزار ما نمی شود، مثلا شکستگی صفحه گوشی موبایل و تبلت افتادن در آب، افتادن از ارتفاع و … البته جزییات این موارد به گارانتی مورد نظر بستگی دارد، به هر حال گارانتی خود گوشی موبایل و تبلت هم در بسیاری از مواقع ناکارآمد است و مشکلی از ما و ابزار هوشمندمان حل نمی کند، البته گارانتی به هر حال گوشی موبایل و تبلت را تعمیر می کند اما هزینه آن را هم دریافت می کند، برای جلوگیری از این مشکل راه حل چیست؟
حتما چیزی درباره بیمه گوشی موبایل و تبلت شنیده اید، این بیمه که فروشنده هنگام خرید به شما پیشنهاد می کند که از آن استفاده کنید، بیمه ای است که برای همین موارد در نظر گرفته شده است، مثلا اگر شما یک تبلت بخرید علاوه بر بهره مندی از خدمات گارانتی، اگر این بیمه را هم هنگام خرید انتخاب کنید، در صورتی که صفحه تبلت شما به هر دلیلی بشکند یا از کار بیافتد و گارانتی شامل آن نشود، بیمه ای که صحبتش را کردیم هزینه آن را پرداخت می کند و به این ترتیب شما مثلا با پرداخت 40 هزار تومان مبلغ بیمه در هنگام خرید از پرداخت 120 هزار تومان تعویض صفحه شکسته تبلت تان معاف می شوید.
پس هنگام خرید گوشی موبایل و تبلت حتما توجه داشته باشید که گارانتی خود ابزار هوشمند برای حفاظت از آن کافی نیست و بهتر است که در همان ابتدای خرید گوشی موبایل و تبلت خود را بیمه کنید و از شکستن و خیس شدن و باقی مواردی که گارانتی شامل آن نمی شود خیال خودتان را راحت کنید.
برای آگاهی از صدمات روحی و جسمی استفاده از ابزار هوشمند می توانید مطلب «از خطرات تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند چه می دانید؟» را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح