اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127596113

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد:

شاخص‌ مناطق کم‌برخوردار به میانگین می‌رسد

کد: 13950627127596113

https://goo.gl/jRXBYD

، مشهد , (اخبار رسمی): اولویت اول ما رسیدن مناطق کم برخوردار به میانگین شهری و اولویت دوم برخورداری سایر مناطق شهری مشهد است که البته در این مسیر حفظ وضعیت مناطق برخوردار نیز مورد توجه بوده است.

شاخص‌های مناطق کم‌برخوردار به میانگین شهری می‌رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق برنامه‌ریزی 5 ساله شاخص‌های کم‌برخوردار مشهد به میانگین شهر می‌رسد.
محمد سهیلی درباره ساماندهی حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: یکی از اقداماتی که شورای شهر مشهد به آن پرداخت و برای آن راهکار ارائه کرد و این راهکارها را با تعامل با دستگاه‌های دیگر به صورت برنامه‌های کشوری عرضه و تصویب کرد، موضوع ساماندهی حاشیه شهر مشهد بود.
وی افزود: امروز با تصویب طرح جامع جدید شهر مشهد دیگر حاشیه شهر جزیی از متن شهر است و درواقع به شهر اضافه شده و بر همین اساس باید سطح خدمات را در حاشیه شهر افزایش دهیم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در برنامه 5 ساله‌ای که از سوی مدیریت شهری مشهد تعریف شده باید شاخص‌های مناطق کم‌برخوردار همچون فضای سبز و آسفالت به میانگین مناطق دیگر شهر برسد که این موضوع در برنامه و بودجه شهرداری مشهد دنبال می‌شود.
سهیلی با بیان اینکه باید مجموعه شاخص‌های حاشیه‌شهر به صورت منسجم تعریف شود، تصریح کرد: اولویت اول ما رسیدن مناطق کم برخوردار به میانگین شهری و اولویت دوم برخورداری سایر مناطق شهری مشهد است که البته در این مسیر حفظ وضعیت مناطق برخوردار نیز مورد توجه بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه