اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127935979

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد خبرداد

بازدید 300 هزار نفری از منطقه عباس آباد

کد: 13950627127935979

https://goo.gl/XTs3hx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از بازدید بیش از 300 هزار نفری هموطنان از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تابستان امسال خبر داد.

بازدید بیش از 300 هزار نفری از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان نوسازی شهر تهران فرامرز عظیمی ، با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه در برگزاری ویژه برنامه های تابستان امسال رویکرد کاملا  متفاوتی به نسبت سال های قبل داشتیم، افزود: خوشبختانه این تغییر رویکرد که با هدف اجرای برنامه های خانواده محور همراه بود ؛ در نهایت به افزایش بی سابقه حضور هموطنان و بازدید آنها از اراضی عباس آباد منجر شد.
وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته و به همت مدیریت شهری پایتخت پروژه‌های متعدد فرهنگی و عمرانی در اراضی عباس آباد به بهره‌برداری رسیده  است،تصریح کرد: بازدید شهروندان تهرانی و سایر هموطنان از پل طبیعت و گنبد مینا در 6 ماه نخست سال جاری بسیار چشمگیر بوده است.
عظیمی افتتاح مجموعه «گنبد مینا» را اقدامی بزرگ و تاثیرگذار در جهت ترویج علم در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه با امکانات متنوع، امکان گردش علمی را برای تمامی بازدیدکنندگان  فراهم آورده است.همچنین هم اکنون شاهد بازدید گردشگران خارجی از مجموعه گنبد مینا هستیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در صدد معرفی بیش از پیش پهنه شرقی اراضی  عباس آباد به بازدید کنندگان هستیم،گفت: درهمین راستا برنامه ای را با عنوان "باغ خندان" ؛ با موضوع" فقرزدایی و نشاط شهروندی" برگزار کردیم.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد افزود:باید اعلام کنم که در حال حاضر امکان استفاده شهروندان از مجموعه هایی نظیر باغ هنر، دریاچه هنر و گذر فرهنگ فراهم شده است.
عظیمی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های ویژه ای را برای هفته دفاع مقدس در دستورکار داریم، عنوان کرد:در این برنامه ها به بررسی نقش رزمندگان اسلام در پیروزی حق علیه باطل  در دوران دفاع مقدس خواهیم پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان نوسازی شهر تهران

سازمان نوسازی شهر تهران از جمله سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران است که با توجه به تغییر رویکرد شهرداری در امر نوسازی و بهسازی از تصدی گری به تولی گری، شهرداری موظف است در راستای تحقق تسهیل گری و تسریع فرآیند نوسازی مردمی اقدامات برنامه ریزی شده را انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه