اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192085979

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبرداد

ارائه خدمات رایگان توسط 50 دفتر نوسازی در پایتخت

کد: 13950909192085979

https://goo.gl/vyfYxM

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه تأمین زیرساخت های مورد نیاز در بافت فرسوده از وظایف دولت است، گفت: شهرداری تهران در یک دهه اخیر بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت ها در حوزه های مختلف هزینه کرده است.

ارائه خدمات رایگان توسط 50 دفتر نوسازی در پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عبادلله فتح اللهی با بیان این مطلب افزود: درهمین حال باید اعلام کنم که شهرداری پایتخت برای تأمین سرانه‌های خدماتی در برخی مناطق ناگزیر است تا ملک مسکونی در این مناطق را تملک کرده و آنها را به فضاهای سبز، آموزشی و یا بهداشتی تغییر دهد  تا سرانه مورد نیاز منطقه تأمین شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف مدیریت شهری تهران در بافت های  فرسوده شهری این کلان شهر ارتقای سطح کیفیت زندگی بوده است، عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیز شهروندان پایتخت از تخفیف های بسیار خوبی به نسبت گذشته برای نوسازی ملک خود در  بافت فرسوده برخوردار هستند.
فتح اللهی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرداری ریالی از  شهروندان برای صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده دریافت نمی کند، تصریح کرد: مختصر هزینه ای که هم دریافت می شود بر مبنای قانون و مربوط به عوارض آموزش  و پرورش، بیمه و نظام مهندسی است.
وی خاطرنشان کرد: وام نوسازی نیز که در اختیار شهروندان ساکن در بافت فرسوده  قرار می گیرد به صورت قرض الحسنه است. همچنین  با تلاش شهردار تهران و تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری نیز به میزان دولت یارانه برای وام های نوسازی در نظر گرفته است و تمام این موارد برای عادلانه شدن مشوق هاست.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه با اشاره به فعالیت 50 دفتر خدمات نوسازی درپایتخت، گفت: هم اکنون کلیه خدماتی که توسط این دفاتر ارایه می شود به صورت کاملا رایگان است.
فتح اللهی تاکید کرد: این دفاتر می توانند در هر شرایطی وضعیت مطلوب را برای تحقق نوسازی در محلات فراهم آورند.
وی در پایان اضافه کرد: دفاتر خدمات نوسازی به عنوان مجموعه هایی فنی، متخصص و متعهد شناخته می شوند که دانش، تجربیات و اطلاعات خود را در اختیار مجموعه مدیریت شهری نیز قرار می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان نوسازی شهر تهران

سازمان نوسازی شهر تهران از جمله سازمان های زیر مجموعه شهرداری تهران است که با توجه به تغییر رویکرد شهرداری در امر نوسازی و بهسازی از تصدی گری به تولی گری، شهرداری موظف است در راستای تحقق تسهیل گری و تسریع فرآیند نوسازی مردمی اقدامات برنامه ریزی شده را انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه