اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128476101

در سومین دوره جایزه هنری غدیر صورت می گیرد

تقدیر از 5 چهره برجسته

کد: 13950627128476101

https://goo.gl/gD8cpS

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه عید سعید غدیر خم، سومین دوره جایزه هنری غدیر، به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکشنبه 28 شهریور در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

از 5 چهره برجسته تقدیر می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین جایزه هنری غدیر با حضور محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی پایتخت و با تقدیر از داریوش ارجمند، قاسم رفعتی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد، محمدعلی مجاهدی و مجتبی ملک‌زاده 28 شهریور در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
 
در جایزه هنری غدیر هنرمندانی که با موضوع و محوریت حضرت علی (ع) به خلق آثار هنری می‌پردازند، تجلیل می‌شوند. دوره اول این جایزه دی‌ماه سال 1386 با تجلیل از سید مرتضی نجومی، داوود میرباقری، علی موسوی گرمارودی، فرهاد فخرالدینی و سید مهدی شجاعی و دوره دوم آن مهرماه 94 با تجلیل از حجت‌الاسلام محمدعلی زم، مجید مهرگان، صدیق تعریف، کاظم چلیپا و حمید عجمی برگزار شد.
   
همچنین نمایشگاهی از آثار هنرمندان عرصه‌های مختلف با موضوع حضرت امیرالمؤمنین(ع) در حوزه نقاشی، عکاسی و خوش‌نویسی در حاشیه این مراسم و در این موزه به نمایش درخواهد آمد.
    
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند ساعت 17 روز یکشنبه 28 شهریور به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]