اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129395589

گزارشی از دور رفت لیگ سافت بال در منطقه جنوب

تیم جم بوشهر صدرنشین شد

کد: 13950628129395589

https://goo.gl/ofycJk

، تهران , (اخبار رسمی): دور رفت رقابتهای سافت بال باشگاههای کشور در منطقه جنوب که در بوشهر جریان داشت با صدرنشینی تیم جم بوشهر بکار خود پایان داد.

تیم جم بوشهر صدرنشین شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، تیم اصفهان الف نیز با سه پیروزی و یک شکست حائز مقام دوم از این رقابت ها شد. همچنین تیم های باشگاه نیکان بوشهر، جوانان هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر و اصفهان ب به ترتیب در جایگاه های سوم تا پنجم این دور از رقابت ها قرار گرفتند.
در اولین دیدار، تیم های جوانان بوشهر و جوانان اصفهان (اصفهان ب) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم جوانان هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر توانست در بالای سومین اینینگ از این بازی تیم اصفهان ب را با نتیجه 22 بر 5 مغلوب خود کند. در دومین دیدار از نخستین روز از این رقابت ها تیم اصفهان الف با تیم باشگاه نیکان بوشهر به رقابت پرداختند که در نتیجه یک دیدار تنگاتنگ نماینده اصفهان توانست در بالای هفتمین اینینگ بازی دیگر نماینده بوشهر را با نتیجه 13 بر 12 شکست دهد.
در آخرین دیدار روز اول مسابقات اصفهان ب در دومین مسابقه خود برابر تیم جم بوشهر قرار گرفت و تیم جم در یک بازی یکطرفه توانست تیم اصفهان ب را در بالای اینینگ سوم با نتیجه 24 بر 1 در هم شکند.
بر اساس این گزارش ، دومین روز از رقابت های دور رفت لیگ سافت بال منطقه جنوب کشور با انجام چهار دیدار پیگیری شد. در نخستین مسابقه تیم های اصفهان الف و جم بوشهر با یکدیگر روبرو شدند که در پایین اینیگ ششم این بازی جم بوشهر توانست با نتیجه 16 بر 5 از سد اصفهان الف عبور کند. در دومین دیدار تیم های اصفهان ب و نیکان بوشهر به مصاف هم رفتند و در سومین اینینگ از این بازی تیم نیکان بوشهر توانست با نتیجه 21 بر 6 تیم اصفهان ب را شکست دهد. همچنین سومین دیدار از دومین روز مسابقات با رویارویی دو تیم اصفهان الف و جوانان هیأت انجمن های ورزشی بوشهر پیگیری شد و نماینده اصفهان توانست با نتیجه قاطع 22 بر 6 در پایین اینینگ سوم از این بازی پیروز میدان شود. در آخرین دیدار روز دوم رقابت ها دو تیم باشگاه نیکان بوشهر و جم بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند در بالای چهارمین اینیگ بازی تیم جم بوشهر توانست نیکان بوشهر را با نتیجه 26 بر 4 مغلوب خود کند.
اما آخرین روز از رقابت های دور رفت لیگ سافت بال منطقه جنوب کشور با برگزاری سه دیدار به کار خود پایان داد. در نخستین دیدار دو نماینده اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند که اصفهان الف توانست با نتیجه قاطع 15 بر 0 اصفهان ب را در سومین اینینگ بازی شکست دهد. در دومین دیدار تیم های باشگاه نیکان بوشهر و جوانان هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و علیرغم درخشش بازیکنان تیم جوانان بوشهر در این بازی تیم نیکان توانست در یک رقابت نزدیک و در پایان هفتمین اینینگ با نتیجه 10 بر 9 پیروز میدان شود. رقابت های دور رفت لیگ سافت بال منطقه جنوب کشور با رویارویی تیم های جوانان هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر و جم بوشهر به کار خود پایان داد. در این دیدار تیم قدرتمند جم بوشهر توانست در پایین اینینگ سوم بازی جوانان هیأت انجمن های ورزشی بوشهر را با نتیجه 27 بر 6 مغلوب خود کند.
بدین ترتیب تیم جم بوشهر با چهار پیروزی جایگاه نخست این دور از رقابت ها را به خود اختصاص داد. تیم اصفهان الف نیز با سه پیروزی و یک شکست حائز مقام دوم از این رقابت ها شد. همچنین تیم های باشگاه نیکان بوشهر، جوانان هیأت انجمن های ورزشی استان بوشهر و اصفهان ب به ترتیب در جایگاه های سوم تا پنجم این دور از رقابت ها قرار گرفتند.
ضمنا مرحله برگشت درمنطقه جنوب واخر مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد .
شایان ذکر است که دور رفت مسابقات سافت بال در منطقه شمال با برتری تیم طیف تهران همراه شد و این تیم توانست صدرنشین شود.
مرحله رفت منطقه شمال در فشافویه برگزار شد که طی آن تیم طیف تهران با دو پیروزی متوالی صدرنشین شد و تیم های هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
قرار است مرحله برگشت منطقه شمال کشور اواخر مهرماه امسال در مشهد برگزار شود. در پایان رقابتهای مرحله رفت و برگشت از هر منطقه دوتیم ( مجموعا چهار تیم ) به مرحله نهایی را خواهند یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش