5 سهمیه استانی برای متقاضیان داوری

مرزوقی: لباس مچ اندازی بانوان طراحی شد

کد: 13950628129646116

https://goo.gl/SHcW8o

، تهران , (اخبار رسمی): نائب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی گفت: اولین دوره کلاس داوری مچ اندازی بانوان اواخر مهر و در هفته تربیت بدنی و ورزش در تهران برگزار می شود.

مرزوقی: لباس مچ اندازی بانوان طراحی شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی در گفتگو با سایت فدراسیون عملکرد شش ماهه اول سال 95را در بخش بانوان بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و افزود: در هفته های آینده انشاالله خبر های خوبی برای مچ اندازی بانوان داریم. وی افزود: به زودی دستورالعمل و بخشنامه راه اندازی و فعالیت بخش مچ اندازی بانوان به استانها اعلام خواهد شد. نایب ئیس بانوان فدراسیون بدنسازی همچنین گفت: کارهای مربوط به طراحی لباس مچ انداری بانوان جهت مسابقات برون مرزی و داخلی توسط معاونت محترم ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان انجام شده و منتظر تایید وزارت ورزش هستیم.

مرزوقی اظهار کرد: در خصوص اولین دوره کلاس داوری مچ اندازی بانوان گفت:با توجه به علاقمندان زیاد این رشته، به استانها سهمیه 5 نفری داده خواهد شد تا آنها بتوانند این رشته را در استانهای خود آموزش دهند، که قطعا برگزار مسابقات مچ اندازی و ... از برنامه های آینده ما است که در وقت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به زودی از طریق سایت این فدراسیون علاقمندان به مدرسی بخش بانوان می توانند ثبت نام و در آزمونی که به همین منظور برگزار خواهد شد،شرکت کنند تا در صورت قبولی و داشتن شرایط خاصی که اعلام خواهد شد بعنوان مدرس فدراسیون در بخش بانوان فعالیت نمایند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: بیش از 30 کلاس مربیگری در سطح کشور برگزار کردیم و با سمینارهای متعددی با توجه به درخواست استانها موافقت شد. در هفته گذشته کلاسهای مربیگری و آزمونهای تئوری بانوان در استانهای تهران، کرمانشاه، قزوین، سمنان، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، شاهرود، سیستان و بلوچستان برگزار شد و تعدادی از استان ها همچنان در حال برگزاری این دوره ها هستند.

زهره مرزوقی در پایان خاطر نشان کرد: لازم می دانم از مساعدت های ریاست محترم فدراسیون و تمام روسا محترم و نواب رئیس محترم هیئت ها و همچنین تمام همکاران خوب و پر تلاشم که قطعا تلاش و یکدلی این عزیزان حاصل این موفقیت است و هچنین لازم میدانم از مطبوعات و رسانه های که صادقانه اینجانب را یاری نمودند، قدر دانی نمایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش