اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129656113

با حضور شهردارمشهد انجام شد

افتتاح دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری مشهد

کد: 13950628129656113

https://goo.gl/CHzYa4

، مشهد , (اخبار رسمی): در این راستا دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری به صورت متمرکز و در جهت کاهش هزینه‌های موجود با حضور نیروهای خبره و کارآزموده شهرداری در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده که با حضور مدیران شهری به صورت رسمی افتتاح شد.

دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری مشهد افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شب گذشته طی مراسمی با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری مشهد، دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری مشهد به صورت رسمی در بوستان کوهسنگی افتتاح شد.
مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و برپایی اجلاس‌های بین‌المللی همچون اجلاس شهرداران جهان اسلام، اجلاس جوانان جهان اسلام، اجلاس جامعه ایمن، هشتمین اجلاس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، هفته‌های مشهدالرضا(ع) در سایر کشورهای اسلامی و همچنین حضور رسانه‌های بین‌المللی از جمله این برنامه‌های مهم است.
در این راستا دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری به صورت متمرکز و در جهت کاهش هزینه‌های موجود با حضور نیروهای خبره و کارآزموده شهرداری در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده که با حضور مدیران شهری به صورت رسمی افتتاح شد.
در این مراسم علاوه بر سید صولت مرتضوی شهردار مشهد، محمد کمال سرویها رییس شورای اسلامی شهر مشهد، مجید پیراسته رییس حوزه و مشاور شهردار مشهد، مهدی رضوی‌کیا مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد و جمعی دیگر از مدیران شهری حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه