اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129776113

با رویکرد فرهنگ رضوی

مشهد به جهان معرفی می‌شود

کد: 13950628129776113

https://goo.gl/i0uUMN

، مشهد , (اخبار رسمی): هدف ما بر این است مشهد را در سال 2017 با رویکرد مناسب فرهنگ رضوی، علوی ولایی به جهان معرفی بیشتری کنیم.

در سال 2017 به جهان معرفی می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید صولت مرتضوی در حاشیه افتتاح رسمی دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری مشهد  اظهار کرد: شورای راهبردی مشهد 2017 تشکیل شده و یکی از کمیته‌های آن مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری است که این دبیرخانه با همت این کمیته تشکیل شده است.
وی افزود: در سال 2017 رویدادهای مهمی در شهر مشهد رقم می‌خورد و این دبیرخانه رسالت‌هایی بر عهده دارد که یکی از این رسالت‌ها برگزاری هفته‌های فرهنگی مشهد الرضا(ع) در سایر شهرهای جهان است.
شهردار مشهد بیان کرد: این دبیرخانه با حضور و همکاری جوانان و سمن‌ها راه‌اندازی شده تا رویدادهای مشهد 2017 را رصد کنند تا هماهنگی در اجرا افزایش یابد.
مرتضوی تصریح کرد: منشورات و کتبی نیز در ارتباط با مشهد 2017 در این دبیرخانه طراحی، تدوین و ترجمه شده وامیدواریم در آینده نیز چاپ شود و هدف ما بر این است مشهد را در سال 2017 با رویکرد مناسب فرهنگ رضوی، علوی ولایی به جهان معرفی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه