اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129955761

مدیر عامل مترو تهران در مراسم بهره برداری از 58 واگن :

70 درصد تجهیزات ثابت مترو داخلی است

کد: 13950628129955761

https://goo.gl/uLtN7A

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم بهره برداری از 58 دستگاه واگن مترو ،44 دستگاه اتوبوس برقی و و 50 دستگاه اتوبوس تک کابین بر گزار شد.

امروز بیش از 70 درصد تجهیزات ثابت مترو داخلی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مترو ، هابیل درویشی در ابتدای این مراسم که با حضور تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، کفت :بهره برداری از 58 واگن 200 میلیارد هزینه به ناوگان مترو اضافه شده، اما این مهم باعث شده است تا200 هزار سفر به سفرهای مترو اضافه می شود.

مدیر عامل مترو تهران ،  با اشاره به کارایی کارخانه واگن سازی در تولید داخلی گفت :در سال های قبل که برنامه ای برای تولید داخلی وجود نداشت ما با رویکرد اقتصاد مقاومتی شروع به کار کردیم وخروجی خوبی نیز بر جای گذاشتیم.

وی افزود:امروز بیش از 70 درصد تجهیزات ثابت مترو داخلی است و بیش از 40 درصد ناوگان با تولید داخلی به وجود آمده است. مدیرعامل مترو با تاکید بر نیاز مبرم مترو به کمک های دولتی گفت :اگر دولت به وعده خود مبنی بر تحویل 1200 واگن عمل کند بیش از 85 درصد تولیدات مترو داخلی خواهد شد.

درویشی با بیان اینکه مقدمات کار فراهم شده است ؛گفت :کارخانه واگن سازی تنها کارخانه ای است که ناوگان مترو را تامین کرده و هم اکنون بیش از 400 دستگاه واگن تولید داخلی ساخته شده است .وی با اشاره به طرح های توسعه واگن سازی مترو گفت :اگر طرح های توسعه محقق شود بیش از 600 واگن مترو تولید خواهند شدکه می تواند نیاز کلانشهر تهران را تامین کند.

درویشی با تاکید بر ظرفیت کارخانه واگن سازی مترو تهران برای تامین واگن برای همه کلانشهرها گفت :کارخانه واگن سازی مترو می تواند به همه کلانشهرها خدمات ارائه دهد و دانش و امکانات این کارخانه محیاست .

وی با اشاره به واگن های مناسب و با کیفیت تولید شده در این کارخانه گفت :نمونه این واگن ها در خط فرودگاه مهرآباد قابل مشاهده است .مدیرعامل مترو با تاکید بر اینکه دنیا از توسعه سریع مترو تهران متعجب است ؛کفت : امیدواریم تا پایان سال وعده ساخت 100 کیلومتر مترو به پایان برسد. 

 درویشی با اشاره به عدم کمک دولت به ساخت وساز مترو گفت :اکنون که در برج شش هستیم تا کنون دولت به ساخت مترو کمک نکرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه