اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130135499

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران:

بورس هزینه صادرات را کاهش می دهد

کد: 13950628130135499

https://goo.gl/YTE2D5

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه بالای بازاریابی همواره یکی از مشکلات اساسی صادرات کالا بوده است و اگر کالاها از طریق بورس فروخته شود، هزینه بازاریابی و فروش کاهش می‌یابد.

بورس هزینه صادرات را کاهش می دهد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، کمیسیون صنایع اتاق ایران در تازه‌ترین نشست خود با حضور حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران به بررسی نقش بورس در بازار تولیدات صنعتی پرداخت.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران درباره جزئیات برگزاری این نشست گفت: فعال شدن رینگ‌های صادارتی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند در ارتقای جایگاه بورس در اقتصاد کمک کند. برای این مهم بورس ایران باید به بورس‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بپیوندد.

به باور این فعال اقتصادی نقش بورس در اقتصاد بی‌بدیل و غیرقابل انکار است تنها باید شناخت و آگاهی خود را از ابعاد و مزیت‌های آن بالا ببریم.

او ادامه داد: متاسفانه بورس ما فقط با پاکستان و کشورهای سی‌آی‌اس ارتباط دارد که این میزان ارتباط کفایت نمی‌کند، اگر این ارتباط قوی شود برای صادرات کالا بسیار مهم است. هزینه بالای بازاریابی همواره یکی از مشکلات اساسی صادرات کالا بوده است. اگر کالاها از طریق بورس فروخته شود، هزینه بازاریابی و فروش کاهش می‌یابد.

این عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین اتاق ایران و بورس کالا را از جمله برون‌داد مهم این نشست دانست و افزود: قرار است کمیته مشترکی بین کمیسیون صنایع با بورس کالا و خدمات تشکیل شود تا در راستای از بین بردن موانع و مشکلات عرضه کالا و خدمات، به بورس و واحدهای صنعتی کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]