اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131175811

تولید بیسکویت و تافی انرژی‌زا برای مواقع بحران

کد: 13950629131175811

https://goo.gl/R6m3H0

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ،عضو حقوقی و داوطلب،جمعیت هلال‌احمرشد.

تولید بیسکویت و تافی انرژی‌زا برای مواقع بحران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ب، فرح‌ ناز رافع ،رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: در آینده‌ای نزدیک با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، تولید بیسکویت و تافی انرژی‌زا برای مواقع بحران از سوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده بیسکویت، شیرینی و شکلات آغاز می‌شود.

او که در جریان بازدید از پانزدهمین  نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات  در دیدار  با دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات، گفت: این سازمان همواره با بهره‌گیری از  محصولات سلامت‌محور و موردنیاز در مواقع بحران با تکیه ‌بر ظرفیت تولیدکنندگان داخلی و به نقش درآوردن مسئولیت‌ها و کارآفرینی  اجتماعی  تأکید داشته تا اینکه بتواند سلامت حادثه دیدگان را به نحو بایسته تضمین کند . بنابراین  این یک مسئولیت و مأموریت اجتماعی از دیدگاه حرفه‌ای  برای صاحبان صنایع غذایی محسوب می‌شود که امیدوارم با امضای تفاهم‌نامه همکاری با این انجمن، خلق محصولات عمل‌گرا  از جمله بیسکویت و تافی‌های انرژی‌زا در دستور کار قرارگرفته و تولید آن به‌سرعت آغاز شود.  

جمشید مغازه‌ای؛دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات نیز با اعلام آمادگی انجمن متبوعش برای عضویت حقوقی داوطلبانه در جمعیت هلال‌احمر گفت: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از تولید داخلی صورت پذیرفته و با محوریت آغاز فعالیت‌های مشترک و معرفی طرح مسئولیت اجتماعی شرکت‌های عضو این انجمن  به امضا می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه