اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131355492

تاثیر گارنتی در فروش کالاهای دست دوم

قبل از پایان مهلت ضمانتنامه دوربین خود را بفروشید

کد: 13950629131355492

https://goo.gl/xs6KkA

، تهران , (اخبار رسمی): فروش کالاهای دست دومی که هنوز مهلت گارانتی آن باقی است، به مراتب سریعتر و راحت تر خواهد بود. زیرا هم نشان می دهد مدت زمان زیادی از استفاده این کالا نمی گذرد و هم اینکه این محصول سالم است چنانکه که شرکت تولید کننده مانند گذشته خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

اگر گارانتی دوربین تان تمام نشده سریعا آن را بفروشید!

دوربین های عکاسی دست دوم یکی از کالاهایی است که در میان اجناس الکتریکی دارای ضمانت نامه، فروش بهتری دارد

به گزارش روابط عمومی شیپور، یکی از مهمترین مواردی که افراد در زمان خرید کالاهای صوتی، تصویری، برقی و الکتریکی به آن توجه دارند مبحث ضمانت نامه است. یک ضمانت نامه معتبر که مدت زمان طولانی تری به ارائه خدمات به خریدار بپردازد، ارزش زیادی برای کالای مذکور ایجاد می کند.

در واقع گارانتی ها با به وجود آوردن حس اطمینان خاطر در شخص، وی را مطمئن می کنند که نه تنها این کالا کیفیت خوبی دارد بلکه در صورت وجود ایراد و یا پیدا کردن مشکلات در کالا، می تواند جنس را برگرداند.
بر این اساس فروش کالاهای دست دومی که هنوز مهلت گارانتی آن باقی است، به مراتب سریعتر و راحت تر خواهد بود. زیرا هم نشان می دهد مدت زمان زیادی از استفاده این کالا نمی گذرد و هم اینکه این محصول سالم است چنانکه که شرکت تولید کننده مانند گذشته خدمات لازم را ارائه خواهد داد.
در این میان، دوربین های عکاسی دست دوم یکی از کالاهایی است که میان اجناس الکتریکی دارای ضمانت نامه، فروش بهتری دارند. بنابراین، اگر دوربینی خریده اید که به نظرتان فرصت استفاده از آن را با توجه به شغل جدیدتان ندارید و یا آن را هدیه گرفته اید در حالی که ترجیح می دادید دوربین حرفه ای تر و یا حتی مبتدی تری می داشتید، قبل از اتمام دوره ضمانت آن، در سایت شیپور یک آگهی درج کنید و آن را بفروشید.
فروش چنین دوربین هایی که عملاً به دلیل پایان نیافتن گارانتی، نو محسوب می شوند در بازار دست دوم های شهر، شما را متضرر خواهد کرد. زیرا به طور حتم واسطه برای سود خود، قیمت پایین تری را به شما پیشنهاد می کند. ضمن اینکه مجبور خواهید شد، برای مدت نامعلومی دوربین را در مغازه امانت بگذارید. در این شرایط ممکن است مهلت گارانتی دوربین پیش از فروش، پایان یابد. زیرا مراجعان یک مغازه حتی دست دوم فروشی نسبت به مراجعان سایت های اینترنتی با توجه به گسترش خریدهای اینترنتی در سال های اخیر، کمتر هستند. ضمن آنکه یافتن مغازه های دست دوم فروشی و رفت و آمد به آن ها برای همه اشخاص راحت نیست.
پس، مشخصات دوربین با قید مدت زمان باقی مانده از گارانتی و تصاویری از ضمانت نامه و تاریخ آن، تصاویری از دوربین و قاب مخصوصش برای ثبت آگهی رایگان در سایت شیپور تهیه کنید و آن را آگهی کنید و بفروشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف