اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131505408

با حمایت بانک صنعت و معدن در جهت حمایت از بخش خصوصی انجام شد

افتتاح 2 طرح صنایع غذایی

کد: 13950629131505408

https://goo.gl/j1zkkb

، تهران , (اخبار رسمی): درجهت حمایت از صنایع کوچک و متوسط طرح های مجتمع صنایع غذایی فرخ مهر اسپادانا و صنایع غذایی نازپخت جنوب با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

بانک صنعت و معدن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن طرح های یاد شده که جمعا مبلغ 39 میلیارد ریال تسهیلات از بانک یاد شده دریافت کرده اند برای 58 نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

گفتنی است طرح صنایع غذایی فرخ مهر اسپادانا که در زمینه تولید و بسته بندی کره حیوانی و گیاهی فعالیت دارداز طرح های ایجادی است که در شهرستان اصفهان احداث شده و طرح صنایع نازپخت جنوب نیز که انواع کیک و بیسکویت تولید می کند از طرح های توسعه ای محسوب می شود و در شهرستان شوش به اجرا درآمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه