اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131695409

بیمه سامان ارائه داد

سود 420 ریالی برای سهامداران

کد: 13950629131695409

https://goo.gl/3Nm6ba

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالانه بیمه سامان برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 94 برگزار شد.

ضرابیه

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق العاده شرکت با حضور بیش از 88 درصد سهامداران روز پنج شنبه، بیست و پنجم شهریور ماه برگزار وگزارش هیات مدیره به استماع ایشان رسید.

در این مجمع که با حضور علی ضیایی به عنوان رئیس مجمع، خسرو فخیم هاشمی و یوسفعلی شریفی نماینده بانک سامان به عنوان ناظرین در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد گزارش فعالیت یک ساله شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت های مالی به تصویب سهامداران رسید.

همچنین احمدرضا ضرابیه، مدیر عامل بیمه سامان نیز با تاکید بر گشایش های اخیر اقتصادی و افزایش تعاملات جهانی گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی صنعت بیمه باید اصول حرفه ای این صنعت در سطح بین المللی را پیاده سازی و توان رقابتی خود را برای کسب سهم از بازارهای جهانی ارتقاء بخشد که این امر مستلزم آموزش­های به ­روز برای سرمایه های انسانی، توسعه زیرساختهای خلاقیت و فناوری و آشنایی کامل با اصول مدیریت شرکتهای بیمه با بهره گیری عملی از مبانی علمی و اکچوئری و ارزیابی ریسک با نگاه فنی است.

وی ضمن تأکید بر اینکه سرمایه اصلی شرکت بیمه سامان نیروهای انسانی آن است، گفت: بیمه سامان برنامه جامعی برای توانمندسازی نیروهای انسانی خود و بهره گیری از نخبگان تدارک دیده است و با توجه به تحولات اقتصادی کشور و حضور شرکتهای خارجی، آموزش حرفه ای و تخصصی نیروی انسانی جزو اولویت های شرکت است.

در پایان جلسه به پیشنهاد هیات مدیره و تایید سهامداران مقرر شد از محل سود قابل تخصیص 420 ریال به ازای هر سهم بین صاحبان سهام تقسیم شود که از سود تقسیم شده، مبلغ 120 ریال پرداخت و مابقی به عنوان مطالبات سهامداران در نظر گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در تاریخ 1383/11/27 به منظور ارائه خدمات با سرمایه 200 میلیارد ریالی منقسم به 200 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکتها با شماره ثبت 241059 ثبت شد و در تاریخ 1383/12/11مجوز فعالیت خود را در رشته های زندگی ، غیر زندگی و بیمه های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه