اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136345409

در مجمع عمومی سالانه بیمه‌سامان تاکید شد

شفاف‌ترین شرکت‌ پذیرفته شده در بورس

کد: 13950704136345409

https://goo.gl/NZXBe4

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالانه به‌طور فوق‌العاده بیمه سامان برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 94 برگزار شد.

بیمه سامان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، مجمع‌عمومی عادی سالانه به طور فوق‌العاده شرکت با حضور بیش از 88 درصد صاحبان سهام برگزار وگزارش هیات‌مدیره به اطلاع سهامداران رسید.

 در این مجمع که با حضور علی ضیایی به عنوان رئیس مجمع، خسرو فخیم‌هاشمی و یوسفعلی شریفی، نماینده بانک سامان به عنوان ناظران در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد، گزارش فعالیت یکساله شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی صورت‌های مالی به تصویب سهامداران رسید.

 ضیایی ضمن قدردانی از سهامداران به دلیل یک سال حمایت از این شرکت و بیان دلیل تاخیر در برگزاری مجمع که ناشی از مراحل قانونی ثبت افزایش سرمایه بود، گفت: شرکت بیمه سامان تمام همت و تلاش خود را به‌کار گرفته تا یکی از شفاف‌ترین و فنی‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور باشد.

در این جلسه نماینده سازمان بورس عملکرد هیات‌مدیره شرکت بیمه سامان را در خصوص عمل به تعهدات حرفه‌ای و تخصصی در خور توجه دانسته و از بیمه سامان به عنوان یکی از شفاف‌ترین شرکت‌های پذیرفته شده در بورس نام برد که این اقدام موجب اعتماد بیشتر سهامداران و نهادهای نظارتی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در تاریخ 1383/11/27 به منظور ارائه خدمات با سرمایه 200 میلیارد ریالی منقسم به 200 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکتها با شماره ثبت 241059 ثبت شد و در تاریخ 1383/12/11مجوز فعالیت خود را در رشته های زندگی ، غیر زندگی و بیمه های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه