اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149465409

در جهت اجرای رسالت اجتماعی انجام شد

حمایت بیمه سامان ازورزش چوگان

کد: 13950713149465409

https://goo.gl/zQeCtC

، تهران , (اخبار رسمی): تیم های چوگان ایران و آرژانتین با هدف حمایت از بنیاد خیریه شریان به مصاف هم می روند.

چوگان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه سامان این رقابت که روز جمعه 9 مهرماه ساعت 10 صبح در مجموعه ورزشی چوگان قصرفیروزه برگزار می شود تیم های ایران و آرژانتین با مشارکت و حمایت مالی و معنوی بیمه سامان از کودکان مبتلا به بیماری مادر زادی قلبی به مصاف هم می روند.

چوگان از ورزش های کهن ایرانی است که امروزه به ورزشی جهانی تبدیل شده است. نام چوگان از نام چوبی که در آن استفاده می‌شود برگرفته و ورزش چوگان امروزی از بازی چوگان ایرانی منشاء گرفته است.

امروزه بیش از 77 کشور مسابقات و برنامه‌های ویژه چوگان برگزار می‌کنند. چوگان همچنین از جمله ورزش‌هایی که به عنوان یک ورزش در مسابقات جهانی المپیک بازی شده و هم اکنون نیز از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به عنوان یکی از ورزش‌های جهانی شناخته شده است .

بیمه سامان با مشارکت و حمایت های خود به عنوان حامی این رقابت نقش موثر و فعالی، در تامین هزینه های درمانی این کودکان دارد. این شرکت درجهت ایفای مسئولیت اجتماعی و انسان دوستانه ، همواره تلاش کرده است در کنار اقشار آسیب‌پذیرو قشرهای مختلف کشورعزیزمان باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در تاریخ 1383/11/27 به منظور ارائه خدمات با سرمایه 200 میلیارد ریالی منقسم به 200 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکتها با شماره ثبت 241059 ثبت شد و در تاریخ 1383/12/11مجوز فعالیت خود را در رشته های زندگی ، غیر زندگی و بیمه های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه