اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131955406

با حضور اعضای هیات مدیره

قرعه‎کشی بانک ‎کشاورزی برگزار شد

کد: 13950629131955406

https://goo.gl/6wuxeE

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی روز یکشنبه 28 شهریور ماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

قرعه کشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک کشاروزی در این مراسم که با حضور روح الله خدارحمی عضو هیئت مدیره، جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک و اعضای هیئت نظارت بر قرعه کشی برگزار شد، برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال 1394 مشخص شدند.

بر اساس این گزارش،350 کمک هزینه خرید خودرو هریک به مبلغ 400میلیون ریال، 2500 کمک هزینه سفر زیارتی هریک به مبلغ20 میلیون ریال، 3500 کمک هزینه خرید صنایع دستی ایرانی هرکدام به مبلغ 5 میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر جمعاً به مبلغی افزون بر 503 میلیارد ریال جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک کشاورزی را تشکیل می داد که به بیش از یک میلیون 180 هزار نفر از برندگان این بانک در سراسر کشور تعلق گرفت.

این گزارش می افزاید ، اسامی برندگان جوایز ممتاز از طریق پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی www.bki.ir و اسامی برندگان سایر جوایز نیز از طریق شعب این بانک در سراسر کشور اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه