اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132265811

رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد

رونمایی از بالگردهای جدید تا 2 هفته دیگر

کد: 13950631132265811

https://goo.gl/08xzAG

، تهران , (اخبار رسمی): بودجه 200 میلیارد تومانی جمعیت هلال احمر تا چند روز آینده پرداخت می شود.

رونمایی از بالگردهای جدید تا 2 هفته دیگر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، امیرمحسن ضیائی ، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبرگفت: این 200 میلیارد با توجه به مصوبه امسال پرداخت خواهد شد و از بودجه مصوب سال گذشته هیچ مبلغی به هلال احمر تخصیص نمی یابد.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب انبارهای هلال احمر، گفت: هم اکنون ذخایر اضطراری ما کافی نیست، اما توانسته ایم با هزینه کرد از منابع اضطراری، اندکی اوضاع را بهبود ببخشیم.
نیاز به 2 هزار میلیارد تومان تا رسیدن به استانداردها
دکتر ضیائی در پاسخ به این سوال که با پرداخت 200 میلیارد تومان، آیا وضعیت انبارها مطلوب می شود یا خیر؟؛ گفت: برای رسیدن به وضعیت استاندارد نیاز به 2 هزار میلیارد اعتبار داریم.
وی یادآور شد: این 2 هزار میلیارد تومان برای آمادگی به منظور امدادرسانی به 2 درصد جمعیت کشور و 10 درصد جمعیت تهران نیاز است.

رونمایی از بالگردهای جدید تا دو هفته آینده
وی همچنین در مورد بالگردهای جدید این جمعیت، گفت: هزینه بالگردها سال 93 پرداخت شده و ما در این مدت منتظر تحویل گرفتن آنها بودیم؛ خوشبختانه ظرف 2 هفته آینده این بالگردها به کشور رسیده و در مراسمی از آنها رونمایی خواهیم کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: در این مدت نیز انبارهای امداد و نجات شارژ خواهد شد و تعدادی وسایل امدادی جدید به سازمان امداد و نجات تحویل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه