اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132275811

آغاز دوره‌های بازآموزی و اردوی نشاط امدادگران

کد: 13950631132275811

https://goo.gl/LBLpOh

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌های بازآموزی و ورزشی امدادگران و نجاتگران سراسر کشور (اردوهای نشاط و امید) در قالب حرکتی خودجوش و درون سازمانی و با هدف ارتقاء سطح علمی و عملیاتی آنها در اردوگاه مهر بندر انزلی، آغاز شد.

آغاز دوره‌های بازآموزی و اردوی نشاط امدادگران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی،قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: یکی از عوامل موثر در پاسخگویی به عوارض ناشی از وقوع سوانح و بلایای طبیعی و انسان‌ساخت، برخورداری سازمان‌ها و نهادهای مسئول هر کشور از منابع انسانی مجرب و کارآمد، ابزار و تجهیزات فنی و تخصصی، سازماندهی مناسب برنامه‌های آموزشی مستمر و به‌کارگیری عناصر مذکور در تمرینات عملی و میدانی است.
وی اظهار کرد:جمعیت هلال‌احمر با اعتقاد و باور این موضوع که مهمترین ابزار برای حضور به موقع و موثر در صحنه‌های عملیات برای نجات جان انسانهای در معرض خطر و کاهش آسیب‌های ناشی از سوانح و تسکین هرچه بیشتر آلام آسیب‌دیدگان، تربیت و سازماندهی نیروهای با انگیزه و متخصص است، برنامه بازآموزی امدادگران و نجاتگران سراسر کشور را به منظور ارتقاء سطح علمی و عملیاتی آنها برنامه ریزی کرده و هم‌اکنون در حال اجرای آن است.
قائم مقام سازمان امداد و نجات توضیح داد: فراهم کردن زمینه همکاری به صورت تیمی، ایجاد تحرک و پویایی و مشارکت در تمرین‌های عملیاتی، شناخت و ارزیابی توانمندی های علمی – مهارتی فردی و گروهی شرکت کنندگان، شناخت و ارزیابی نقاط ضعف علمی – مهارتی فردی و گروهی شرکت کنندگان، یکسان سازی برنامه عملیاتی در سطح جمعیت و ارتقاء برنامه‌های آموزشی تخصصی امداد و نجات از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها است.
وی با اشاره به شرکت 609 مرد و 400 زن امدادگر و نجاتگر در این دوره‌ها اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها از 28 شهریور آغاز شده و تا 12 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه