اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132304889

با یک نرم افزار

گوشی سرقتی خود را ردیابی کنید

کد: 13950631132304889

https://goo.gl/39N4Dr

، نیشابور , (اخبار رسمی): اگر می خواهید قبل از گم کردن یا به سرقت رفتن گوشی خود اقدامی مناسب داشته باشید نرم افزار ردیابی برای گوشی هوشمند شما پیشنهاد می دهیم.

ردیابی گوشی سرقتی

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، “پیشگیری بهتر از درمان است”.جمله معروفی که عمل کردن به آن قطعا به سود شماست.در اطرافیان،آشنایان و با یک سرچ ساده در انجمن های موجود در بستر اینترنت متوجه می شویم که بسیاری از صاحبان گوشی هوشمند از به سرقت رفتن و گم شدن گوشی خود ابراز نگرانی می کنند.پس چه خوب است تا قبل از اتفاقات ناگوار چاره ای بیندیشیم.با پیشرفت تکنولوژی توسعه دهندگان نرم افزار به کمک کاربران گوشی های هوشمند آمدند.اگر شما  می خواهید قبل از گم کردن یا به سرقت رفتن گوشی خود اقدامی مناسب داشته باشید با این پست همراه باشید.در این مطلب نرم افزار ردیابی برای گوشی هوشمند شما پیشنهاد می دهیم.

نرم افزار Find My Lost Phone

بطور خلاصه ویژگی های این نرم افزار را ذکر می کنیم:

ردیابی گوشی سرقتی
ردیابی فرد دلخواه همچون فرزندان
به روز رسانی محل در زمان واقعی: هنگامی که گوشی شما  گم شده یا به سرقت رفته است  و سارق نقل مکان می کند،مکان آن فورا در نقشه نرم افزار به روزرسانی می شود.
برای ردیابی و مشاهده مکان گوشی به سرقت رفته دوراه وجود دارد:نرم افزار موجود را هم در گوشی خود و هم در گوشی دیگری نصب کنید تا به هنگام سرقت رفتن بتوانید از طریق نرم افزار موجود در گوشی ردیابی کنید.همچنین می توانید از طریق وب سایت نرم افزار،مکان آن را بیابید.
این نرم افزار از فناوری GPS  استفاده می کند.
قابلیت پشتیبانی از پلت فرم های Android و ios  و ویندوز را دارد.
یافتن نقطه به نقطه از مکان گوشی سرقتی از جمله ویژگی های این نرم افزار است.اساس کار این نرم افزار فناوری GPS  است.همانطور که می دانید شرکت های تلفن همراه فاصله مکان سیم کارت را از دکل های تلفن همراه را به دست می آورد و با کمک این فاصله می توان مکان فعلی گوشی هوشمند را ردیابی کرد.
نرم افزار این دیتاها را از شرکت های تلفن همراه دریافت می کند و آن را برروی نقشه موجود در نرم افزار نمایش می دهد.
این نرم افزار علاوه بر مواقعی که گوشی خود را گم می کنید یا به سرقت می رود نیز کارآمد است.شما می توانید در تلفن همراه سالمند خود این نرم افزار را نصب کنید و نگران رفت و آمد آن نباشید.باکمک این نرم افزار لحظه به لحظه مکان فرد دلخواه را ردیابی کنید. چگونه گوشی سرقتی خود را پیدا کنم؟

با کمک سامانه همیاب24 و مراجعه به بخش ردیابی و اعلام سرقت کالا یافتن آن را به ما بسپارید! سامانه همیاب24 طرف قرارداد با دادگستری و صنف های موبایل فروشی مانع فروش گوشی سرقتی شما توسط سارقین به موبایل فروشی ها می شود.همچنین با همکاری اپراتورها گوشی سرقتی شما را ردیابی می کند.همین الان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]