اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132314889

با یک ردیاب بلوتوثی

دیگر چیزی گم نمی کنید

کد: 13950631132314889

https://goo.gl/k2n5aa

، نیشابور , (اخبار رسمی): اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دائما در حال گم کردن گوشی ،سوییچ و….. هستید،قطعا ردیاب بلوتوثی tile می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

وسایلتان راه میروند , ولی گم نمیشوند !

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، تایل بزرگ‌ترین سیستم جست‌وجوی اشیاء گمشده در جهان امروز شناخته شده است که با استفاده از فناوری بلوتوث و نصب اپلیکیشن تایل شما را قادر می سازد لوازم گمشده خود را پیدا کنید و حال با به روز رسانی اپلیکیشن و تایل شما حتی قادر خواهید بود گوشی خود را نیز پیدا کنید. در صورتی که گوشی  خود را گم کردید حرف “e” را دوبار فشار دهید اگر برنامه درحال اجرا باشد تلفن شروع به زنگ خوردن خواهد کرد.با استفاده از این برنامه شما همچنین قادرخواهید بود موقعیت مکانی گوشی دیگری را نیز ردیابی کنید.

بنابراین با بهینه سازی تکنولوژی سخت افزاری در تایل جدید شما قادر به پیدا کردن گوشی های گمشده خود نیز هستید علاوه بر آن در تایل جدید می‌توان به تغییرات جدید دیگری از جمله افزایش سه برابری صدا نسبت به ورژن قبلی آن اشاره کرد که باعث می‌شود شنیدن و یافتن مکان اشیای گم‌شده‌‌ای که به تایل متصل هستند آسان‌تر شود.قابلیت Lost Mode آن نیز برای هردو ورژن تایل موجود است که با ارائه پک نرم افزاری شما را کمک می کند.

این شرکت همچنین دارای یک وب سایت برای کمک به مردم در جهت پیدا کردن آیتم های از دست رفته خود است به طوری که آنها دیگر محدود به یک برنامه نباشند. بدین صورت که گوشی شما را به یک تایل مجازی تبدیل می کند که اگر شما آن برنامه را ندارید، می‌توانید از طریق وب به دنبال دستگاه گم شده‌ خود بگردید.مناسب برای زمانی که شما تایل و تلفن خود را گم کرده اید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح