اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132975589

دردیدار اعضای هیات رییسه انجمن ورزش های هوایی با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد

دامنه فعالیت ورزشهای هوایی باید گسترش یابد

کد: 13950631132975589

https://goo.gl/cZiE58

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای هیات رییسه انجمن ورزش های هوایی با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان جلسه مشترکی را در محل وزارت ورزش برگزار کردند.

گودرزی:دامنه فعالیت ورزشهای هوایی باید گسترش یابد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی،در ابتدای این نشست سردار مویدی رییس انجمن ورزش های هوایی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام این رشته مهیج در سراسر کشور گزارشی ارائه کرد.
در ادامه  گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: لازم است از فعالیت های انجام گرفته که در جهت توسعه و گسترش ورزهای هوایی در کشور صورت می گیرد قدر دانی کنم و با توجه به علاقه مندی جوانان به این رشته و تنوع آن باید دامنه فعالیت ورزشهای هوایی گسترش یابد.
وی افزود: از شما می خواهم که مطابق قوانین و مقررات جاری کشوربا دستگاههای مربوطه و سازمانهای مرتبط نهایت همکاری را کنید تا شاهد افزایش رضایت مندی جوانان ورزشکار و تعمیم فعالیتهای این رشته تخصصی در ایران باشیم.
در ادامه این جلسه مقرر شد تا برای گسنرش و ترویج مجموعه رشته های تحت پوشش انجمن ورزشهای هوایی و برطرف شدن موانع موجود اعم از بازگشایی دائمی سایت های پروازی در تهران ولزوم تفاهم با سازمان هواپیمایی کشور مساعدت لازم صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش