اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133226113

برگزاری نمایشگاه کافه سنگر در منطقه ثامن مشهد

کد: 13950701133226113

https://goo.gl/fQUffL

، مشهد , (اخبار رسمی): در این نمایشگاه بحث‌های هشت سال دفاع مقدس به صورت مفهومی ارائه و از 31 شهریور ماه به مدت هفت روز، صبح تا شب در این مکان دایر است.

برگزاری نمایشگاه کافه سنگر در منطقه ثامن مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری مشهد، حمید ضمیری شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای در منطقه ثامن برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه مفهومی هفته دفاع مقدس در وحدت یک است که در این نمایشگاه، مطالب کتاب آن 23 نفر که توسط مقام معظم رهبری تایید و پاورقی شده است، توسط نویسنده آن که یکی از این 23 نفر از رزمندگان این کتاب است، ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه هم‌چنین بحث‌های هشت سال دفاع مقدس به صورت مفهومی ارائه و از 31 شهریور ماه به مدت هفت روز، صبح تا شب در این مکان دایر است.
ضمیری عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی چون میثاق با شهیدان و کافه سنگر در خانه تاریخی توکلی و منازل شهدای محله‌ هاتف به مناسبت هفته دفاع مقدس هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه بر برپایی نمایشگاه فرهنگی و غرفه کافه سنگر در خانه توکلی، برنامه‌ریزی جهت حضور خانواده معظم شهیدان در محل کافه سنگر، تهیه مستند و خاطره‌گویی توسط برادران بسیجی انجام و در این محل از ایشان با حضور مسوولان تجلیل خواهد شد.
شهردار منطقه ثامن مشهد افزود: هم‌چنین شب شعر دفاع مقدس نیز در کافه سنگر برگزار خواهد شد.
ضمیری ابراز کرد: جنگ" افتخار کوچه‌ها آرزوی محله" در خیابان هاتف و گنبد خشتی با مشارکت بسیج ومسوولان گنبد خشتی، برپایی نمایشگاه فرهنگی، فضاآرائی و اجراء برنامه‌های موضوعی متناسب با مشارکت مردمی و تشکل‌ها در بولوار وحدت، وحدت یک در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: برگزاری سینما محله، امام زاده سید محمد در خیابان طبرسی مسجد الرضا وحدت 1 مسجد حنظله بلوار طبرسی، مسجد صاحب الزمان، خیابان هاتف، تکیه علی اکبریها در خیابان کاشانی 13 و حوزه بسیج حریم رضوی در ابتدای خیابان نوغان در هفته دفاع مقدس، مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس در امام زاده سید محمد و خانه تاریخی توکلی در هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه ناحیه مالک اشتر و حوزه بسیج حریم رضوی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه ثامن است.
ضمیری خاطر نشان کرد: هم‌چنین برنامه " مادر بزرگ در جنگ چه کردید"؟ در هنرستان بصیرت، بولوار وحدت سوم مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسوولان برگزار می‌شود.
وی در ادامه اعلام کرد: فضاآرایی سطح منطقه در مساجد، معابر محلی، خیابان‌های پرتردد، مجتمع‌های تجاری، اماکن مذهبی و... با همکاری حوزه بسیج حریم رضوی و سپاه با نصب سنگرهای نمادین در 30 نقطه منطقه و نیز افتتاح قرارگاه فرهنگی فانوس در خانه تاریخی توکلی با همکاری سپاه ناحیه مالک اشتر و حوزه بسیج حریم رضوی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
شهردار منطقه ثامن مشهد ابراز کرد: شب شعر آیینی همسایگان رضوی در خانه تاریخی توکلی سه شنبه شب‌ها ساعت 20 با همکاری سپاه ناحیه مالک اشتر و حوزه بسیج حریم رضوی برگزار می‌شود.
ضمیری تصریح کرد: استقرار گروه تولید بازی موبایلی در خانه تاریخی توکلی از 25 شهریور تا 5 مهرماه با موضوع شهدای مدافع حرم و یادواره شهدا در پنج مسجد و پایگاه بسیج منطقه در هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه ناحیه مالک اشتر و حوزه بسیج حریم رضوی از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی یادآور شد: در این ایام گلباران و غبارروبی مزار شهدا از دو محور طبرسی و نواب به داخل حرم مطهر صحن آزادی خیابان طبرسی- خیابان نواب صفوی در اول مهرماه 95، با همکاری سپاه ناحیه مالک اشتر و حوزه بسیج حریم رضوی یاد جبهه‌ها رژه موتوری با پخش مارش و نوحه نیز صورت خواهد گرفت.
ضمیری ادامه داد: پرده‌خوانی دفاع مقدس در خانه تاریخی توکلی هر شب در هفته دفاع مقدس در سه سیانس در روز، نصب 9 پلاک افتخار در درب منازل شهدا در محله هاتف، نصب طاق نصرت درب منزل سه شهید در خیابان هاتف و یادواره و تجلیل از شهدای محله هاتف با همکاری سپاه ناحیه 6 در محله هاتف 28 مالک اشتر و حوزه بسیج حریم رضوی انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در خیابان شیرازی جنب مجتمع امید سپهر و بین نواب 7 و 9 در خانه تاریخی توکلی و بلوار وحدت، ایستگاه‌های صلواتی شهید جعفر فکور در خیابان شهدای حج. ابتدای 17 شهریور شمالی، ایستگاه صلواتی شهید عبداللهی در 17 شهریور 7 شمالی، ایستگاه صلواتی شهید صادقی در خیابان شیرازی، ایستگاه صلواتی شهیدان دهنوی در عیدگاه جنب زورخانه شهدا و ایستگاه صلواتی شهیدان عیدگاه، نواب صفوی 2- پشت بازار حضرتی از دیگر برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در حال برگزاری است.
شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: زنگ مدرسه در هنرستان دخترانه بصیرت و نامگذاری کلاسهای درس مدارس به نام شهیدان محلات در هنرستان دخترانه بصیرت در سوم مهر با همکاری شورای اجتماعی محله برپا می‌شود.
ضمیری عنوان کرد: هم‌چنین به مناسبت عید سعید غدیر، جشن‌های عید غدیر در حسینیه محمدسرخه در بلوار شهدای حج، در مسجد معتمد انتهای کوچه عیدگاه، در مسجد گدای علی در بلوار شهدای حج، در مسجد طباطبایی کوچه عیدگاه، در مسجد بهادرخان کوچه عیدگاه، ابتدای کوچه بهادرخان، در مسجد محمدیه کوچه عیدگاه، کوچه عباسقلی خان، در مسجد حاج آخوند بلوار وحدت، وحدت یک ممیز سه، در مسجد پل سنگی کوچه نوغان، 29 شهریور، مسجد فاطمیه هراتیها خیابان شهید محسن کاشانی، کاشانی 8 و در مسجد خیابان طبرسی، طبرسی 21، مقابل جوادیه 3 برپا شد.
وی افزود: فضاسازی سطح منطقه چون نصب پارچه‌های الوان، ریسه‌های الوان خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر در دهه ولایت نیز در این ایام برگزار شد.
ضمیری بیان کرد: جشنواره فیلم و کلیپ کوتاه پوتین تنها در سطح منطقه با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه سپاه مالک اشتر در موضوعات استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، وحدت و انسجام اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شبکه‌های اجتماعی، نفوذ، سبک زندگی، دجالواره، آزاد و ...... از 5 شهریور تا 31 شهریور ماه نیز برگزار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه