اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134255811

اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر

پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین ثبت نام کنند

کد: 13950703134255811

https://goo.gl/I0i6q5

، تهران , (اخبار رسمی): پزشکان داوطلب خدمت رسانی به زائران اباعبدالله در اربعین حسینی برای ثبت نام تا پنجم مهر ماه فرصت دارند.

اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،  علی حیدری ،معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت معیت هلال احمر اعلام کرد: پزشکانی که مایل به همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در امر خدمت رسانی به زائران اباعبدالله در اربعین حسینی هستند، حداکثر تا تاریخ پنجم مهرماه سال جاری به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس: www.hmc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: براساس مصوبه وزارت کشور؛ وظیفه امداد و نجات و بهداشت و درمان در ایام اربعین حسینی(ع) در داخل خاک عراق بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در باره همکاری پزشکان داوطلب همکاری با جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: پزشکانی که مایل به همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در امر خدمت رسانی به زائران اباعبدالله حسین(ع) هستند، حداکثر تا تاریخ پنجم مهرماه سال جاری به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس: www.hmc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]