اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134536293

رؤیای کار با برند محبوبتان را محقق کنید

کد: 13950703134536293

https://goo.gl/IDl1Fx

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران، نظر سنجی جدیدی با عنوان «رویای کار با برند‌ محبوب» برگزار می‌شود تا به افرادی که جویای کار هستند این شانس داده شود که رزومه‌شان را مستقیم به دست شرکت‌های موردعلاقه خود برسانند.

رؤیای کار با برند محبوبتان را محقق کنید

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی ایران تلنت، هر ساله در کشورهای پیشرفته جهان نظرسنجی هایی با عناوین مختلف برگزار می شود که از طریق آنها محبوب‌ترین شرکت‌ها از دیدگاه شاغلان و یا افراد جویای کار مشخص می‌شوند. برگزاری این نوع کمپین‌ها منجر به شناخت شرکت‌ها از برند خود در جامعه شاغلان و تلاش برای ارتقای شرایط محیط کار و خدمات برای کارکنانشان می‌شود.

بر اساس این گزارش، برگزاری کمپین‌«رویای کار با برند‌ محبوب» باعث شناخت بیشتر افراد جویای کار از معیارهای یک محیط خوب کاری و تلاش برای ارتقا توانایی‌ها و مهارت‌های خود برای کار در آن شرکت‌ها خواهد شد. 

بر اساس این اعلام، هدف از برگزاری این کمپین تسهیل و تسریع روابط میان شرکت‌ها و افراد جویای کار است. 

گفتنی است شرکت ایران تلنت با 13 سال تجربه مستمر در حوزه اشتغال و استخدام، همواره تلاش کرده با خدمات نوین خود، به رفع معضل بیکاری در کشور کمک کند و از این طریق مسیر یافتن یک شغل مناسب را برای کارجویان و یک نیروی توانمند را برای کارفرمایان هموار سازد.

ایران تلنت تاکنون نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های آماری زیادی را ترتیب داده و گزارش‌های آنان را نیز منتشر کرده است.

این وب سایت استخدامی، هم اکنون دارای بیش از 700 هزار عضو از جامعه متخصصان و مدیران کشور است و بیش از 3000 شرکت معتبر داخلی و خارجی استخدام‌های خود را از طریق آن انجام می‌دهند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تلنت(IranTalent)

ایران تلنت بزرگ ترین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از نیم میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن درآمده اند و بالغ بر 1700 شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام می دهند. سایت ایران تلنت از سال 1382 با ارائه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شد. ایران تلنت طی این سال ها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]