اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204266293

اقدام تحسین برانگیز معاونت دانشجویی دانشگاه تهران

مشارکت دانشگاه تهران در اولین نمایشگاه آنلاین کار

کد: 13951001204266293

https://goo.gl/FKFexC

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین سایت استخدامی ایران، میزبان اولین نمایشگاه آنلاین کار ایران بود تا فرصتی کم نظیر برای ورود نیروی کار تازه نفس به عرصه کار و صنعت کشور ایجاد شود.

مشارکت دانشگاه تهران در اولین نمایشگاه آنلاین کار

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی ایران تلنت، سه شنبه هفته گذشته مجموعه ایران تلنت، بزرگترین سایت استخدامی ایران، میزبان اولین نمایشگاه آنلاین کار ایران بود.

این اتفاق نو، فرصتی کم نظیر برای ورود بی واسطه نیروی کار تازه نفس به عرصه کار و صنعت کشور بود. در این روز بخصوص دانشجویان و فارغ التحصیلان می‌توانستند برای استخدام در یکی از 119 فرصت شغلی موجود در این نمایشگاه یک روزه داوطلب شوند.

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران این فرصت کم نظیر را غنیمت شمرد و با همکاری ایران تلنت موجبات شرکت دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در اولین نمایشگاه آنلاین کار را فراهم آورد.

در نتیجه تلاش و با اطلاع رسانی مناسب معاونت دانشجویی، حدود 400 دانشجوی این دانشگاه توانستند تنها در یک روز با چندین شرکت برتر ایران ارتباط برقرارکرده و نه تنها رزومه خود را به دست مدیران مربوطه و واحد منابع انسانی آن شرکت‌ها برسانند بلکه بصورت آنلاین با این شرکت‌ها مصاحبه داشته باشند.

در این نمایشگاه مسوولان منابع انسانی هر شرکت، برای طبقه بندی افراد بر حسب توانایی‌های آنها نمره ای بین یک تا پنج به هر شرکت کننده می دادند.

149 نفر از چهارصد شرکت کننده داشنگاه تهران، در این نمایشگاه متوسط نمره ای بالای چهار اخذ کرده اند که این خود نشان دهنده توانایی های این دانشجویان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تلنت(IranTalent)

ایران تلنت بزرگ ترین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از نیم میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن درآمده اند و بالغ بر 1700 شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام می دهند. سایت ایران تلنت از سال 1382 با ارائه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شد. ایران تلنت طی این سال ها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]