اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921199056293

فرصتی کم نظیر برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر

برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین کار

کد: 13950921199056293

https://goo.gl/q35kJt

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران، فرصتی فراهم شده تا دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های علامه، امیرکبیر و تهران در یک نمایشگاه آنلاین شرکت کرده و برای استخدام در 12 شرکت خصوصی بزرگ با یکدیگر رقابت کنند. این نمایشگاه بصورت آنلاین در سایت ایران تلنت برگزار می شود.

برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین کار

شرکت هایی چون: ایرانسل، یونیلیور، هنکل و دیجی کالا در این نمایشگاه استخدام می کنند.کارجویان می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت www.irantalent.com با ارائه رزومه خود در این نمایشگاه شرکت کنند

به گزارش روابط عمومی ایران تلنت، نمایشگاه آنلاین کار، نمایشگاهی است که در آن شرکت هایی که در صدد استخدام نیرو هستند حضور می یابند تا با جمعیت بازدید کنندگانی که عموما جویای کار هستند آشنا شده و مصاحبه کنند. چنین نمایشگاه هایی در کنار استخدام فوری برخی افراد، سبب می شود این شرکت ها مجموعه ای از رزومه افراد متخصص را جمع آوری کنند. این بانک اطلاعاتی می تواند در آینده نیاز نیروی انسانی آنان را به راحتی جبران کند. از همین جهت است که چنین نمایشگاه هایی سال هاست به صورت فیزیکی در حال برگزاری است. طبیعتا برگزاری فیزیکی این نمایشگاه ها با محدودیت های فیزیکی بسیاری نیز همراه است.  

اکنون برای اولین بار در ایران، نمونه آنلاین نمایشگاه کار در سطح دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه امیرکبیر در تاریخ  23 آذر ماه  برگزار خواهد شد. سایت استخدامی ایران تلنت به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه، هماهنگی های لازم جهت شرکت دانشجویان سال آخر، و افراد تازه فارغ التحصیل دانشگاه های برتر کشور در این نمایشگاه را فراهم آورده است.  در این نمایشگاه دوازده شرکت بزرگ که علاقمند به جذب نیروی تازه فارغ التحصیل هستند با قرار دادن شغل های مورد نظر بر روی غرفه مجازی خود اقدام به مصاحبه با داوطلبان می کنند. از میان این شرکت ها می توان به شرکت های مطرحی چون: ایرانسل، یونیلیور، هنکل و دیجی کالا اشاره کرد.   کارجویان فارغ التحصیل یا دانشجوی ترم آخر این دانشگاه ها می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت با ارائه رزومه خود در این نمایشگاه شرکت کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تلنت(IranTalent)

ایران تلنت بزرگ ترین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از نیم میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن درآمده اند و بالغ بر 1700 شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام می دهند. سایت ایران تلنت از سال 1382 با ارائه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شد. ایران تلنت طی این سال ها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]