اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134565589

گزارشی از سفر گروه اعزامی ایران به کمپ آموزشی بیس بال در ایتالیا

فراکری: حضور دوستان ایرانی در ایتالیا پر اهمیت است

کد: 13950703134565589

https://goo.gl/Dv3I3t

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در دیدار با گروه اعزامی کشورمان به آکادمی آموزشی ایتالیا گفت : حضور دوستان ایرانی در این آکادمی و انتقال تجربیات شما به هموطنان خود می تواند سر منشاء و فصل جدیدی از توسعه بیس بال در ایران باشد.

فراکری: حضور دوستان ایرانی در ایتالیا پر اهمیت است

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی،  ر یکاردو فراکری در این دیدار با اشاره به برنامه مشترک فدراسیون جهانی و ایران به منظور توسعه بیس بال و سافت بال در مدارس این کشور، این اقدام را یکی از مهمترین برنامه های این فدراسیون در ایران بر شمرد و خبر از سفر قریب الوقوع خود به تهران در آذر ماه سال جاری به منظور بررسی نتایج اجرای این برنامه داد.
در این دیدار صمیمانه فراکری ضمن خوش آمد گویی به گروه اعزامی کشورمان به این آکادمی، ابراز امیدواری کرد نوجوانان ایرانی بتوانند حداکثر استفاده را از فضای مهیا شده در این آکادمی به منظور ارتقاء دانش فنی و سطح تجربه خود داشته باشند.
رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در ادامه، سفر سال گذشته خود به ایران را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: من در سفر به ایران شاهد فضای مستعد توسعه بیس بال و سافت بال نه تنها در این کشور بلکه بعنوان پایگاهی برای منطقه بودم و امیدوارم با همکاری و همراهی مسئولان ورزشی ایران بتوانیم برنامه های ویژه خود را در این کشور عملیاتی نماییم.
فراکری در ادامه با اشاره به حضور بیس بال و سافت بال در المپیک 2020 ژاپن تصریح کرد: حضور در بازی های المپیک می تواند به جدی تر دیده شدن بیس بال و سافت بال در بسیاری از کشور ها از جمله ایران کمک شایانی نماید و ما انتظار داریم این رشته های ورزشی مورد حمایت کمیته های ملی المپیک در تمامی کشور ها قرار گیرند و روند توسعه خود را با سرعت بیشتری ادامه دهند.
بر اساس این گزارش ، در ابتدای این دیدار کاشف رانا سرپرست گروه اعزامی کشورمان به آکادمی آموزشی کشور ایتالیا ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال و بویژه شخص آقای فراکری از توسعه این ورزش ها در ایران خاطر نشان کرد: حضور شما در ایران سرآغاز فصل جدیدی از توسعه همه جانبه کیفی و کمی این رشته ها در کشور ما بوده است و مسئولان انجمن بیس بال و سافت بال و فدراسیون انجمن های ورزشی تمام تلاش خود را برای به ثمر نشاندن برنامه های فدراسیون جهانی در ایران بکار بسته اند.
در ادامه این دیدار سرپرست کمیته استعداد یابی انجمن گزارشی از اقدامات انجام گرفته در کشورمان در طی سال جاری به منظور رشد و توسعه بیس بال و سافت بال در ایران به رئیس فدراسیون جهانی ارائه داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش