اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134726113

در ساعت رفت و برگشت دانش‌آموزان مشهدی رخ داد

کاهش 2.5 دقیقه‌ای سرفاصله قطارشهری به ایستگاه

کد: 13950703134726113

https://goo.gl/0dTcND

، مشهد , (اخبار رسمی): هم‌اکنون به طور متوسط روزانه 130 هزار نفر توسط این ناوگان جابه جا می‌شوند که از امروز و همزمان با آغاز سال تحصیلی این میزان 30 درصد افزایش می‌یابد.

کاهش 2.5 دقیقه‌ای سرفاصله قطارشهری به ایستگاه

به گزارش اخبار رسمی  به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی سرفاصله رسیدن قطار به ایستگاه در ساعت رفت و برگشت دانش‌آموزان از هفت دقیقه به حدود چهار و نیم دقیقه کاهش یافت.
 قاسم طاهری افزود: همچنین به مناسبت آغاز مهرماه و سال تحصیلی جدید به منظور ترویج روحیه شادابی و سرزنده‌ای تعداد 5000 بسته فرهنگی با رویکرد آموزش شهروندی امروز در سطح ایستگاه‌های مترو در این شهر بین دانش‌آموزان توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به طور متوسط روزانه 130 هزار نفر توسط این ناوگان جابه جا می‌شوند که از امروز و همزمان با آغاز سال تحصیلی این میزان 30درصد افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد شستشو و نظافت 60 دستگاه ناوگان، فضاسازی ایستگاه‌ها و برنامه‌ریزی به منظور اجرای تئاترهایی با موضوع آموزش شهروندی در ایستگاه‌های پر رفت و آمد قطارشهری مشهد را از دیگر اقدامات برای استقبال از مهر اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه