اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134916113

مدیر محیط زیست شهری و توسعه پایدار شهرداری مشهد؛

هوای شهر مشهد در سومین روز از مهرماه ناسالم است

کد: 13950703134916113

https://goo.gl/ZejN1Y

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیر محیط زیست شهری و توسعه پایدار شهرداری مشهد از ناسالمی کیفیت هوای شهر مشهد در سومین روز از مهر ماه خبر داد.

هوای شهر مشهد در سومین روز از مهرماه ناسالم است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد پذیرا در این خصوص گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سطح شهر کیفیت هوای شهر مشهد با عدد شاخص 123 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
وی افزود: مقایسه غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که بر غلظت آلاینده ازن افزوده و از غلظت سایر آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است.
پذیرا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کیفیت هوا در ایستگاه میدان شریعتی در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها و ایستگاه خاقانی در شرایط سالم قرار دارد. سایر ایستگاه های سطح شهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس می باشد.
مدیر محیط زیست شهری و توسعه پایدار شهرداری مشهد تصریح کرد: بیشترین بار آلودگی هوا از ایستگاه میدان شریعتی با عدد شاخص 156 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها گزارش شده است.
وی عنوان کرد: توصیه می‌شود افراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی خارج از منزل را کاهش دهند و از شهروندان عزیز تقاضا می شود حتی المقدور از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست